Bende tebessüm edip odama çıktım.
...
Telefonu kapattığımda içimde çok büyük bir pişmanlık doğmuştu.
Keşke onu orda bırakmasaydım. Keşke nino 'geliyor musun?' dediğinde gitseydim.
Balkona çıkıp derin bir nefes aldım. Elimde telefon haber bekliyordum.
Bu duyguları ben hayatım boyunca yaşamadım dersem yalan olur. Yaşadım evet. Birini kaybetme duygusunu yaşadım.
Annemde yaşadım. Babamda yaşadım. Kendimi kaybettiğimde yaşadım.
Ama bilemiyorum arkadaş kaybetme duysunu. Aile kaybetme duygusundan daha hafif olmalıydı. Bence...
Lakin bu farklıydı. Tarif edemediğim bir acı vardı içimde. Minik bir ip var ve onu her an kesilebiceğini düşünün.
Ve o ip kesilirse sizinde canınız yanacak. Bunun gibi bir duyduydu herhalde benimkisi.
Bir müddet sonra yanıma aria geldi.
"Marinette gabriella söyledi telefon araması yapacakmışsın. Aradınmı? Nesi varmış?"
dediğinde kafamı çevirip ona baktım. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
"Alyayı aradım. Ameliyattaymış işte."
"Alya hastaneye gitmişmi?"
"Eğer gitmese bana bunları söyliyemezdi zaten aria."
"Doğru doğru pardon."
"Eee sen niye geldin?"
"Wcye diye gitmişsin aşağıda seni bekliyorlar."
Dediğinde elimi alnıma hafifce vurdum. Nasıl unuttum ya!
"Tamam hadi in aşağıya gidelim." dediğimde başını olumlu sallayıp aşağı indi. Bende peşinden gittim.
.."Geciktiğim için üzgünüm."
"Sorun değil." diyen jacka tebessüm edip arianın yanına oturdum.
Annienin elinde telefon, marcos ile gabriella birbirleri ile konuşuyor, ben ve aria yan yana oturmuş jackın bize bakışından rahatsız oluyorduk.
"Eee marinette nasıl gidiyor?" dediğinde biraz gerilsemde normal sesimle konuşmaya çalıştım.
"İyi gidiyor abi sen nasılsın nasıl gidiyor?"
"İyi işte aynı. Eee düşündünmü bakalım?" tek kaşımı kaldırıp biraz baktıktan sonra safa yatıp konuşmaya devam ettim.
"Neyi abi? Neyi düşündüm mü?"
"Ay tabikide amerikaya gelme işini marinette ! Bu kadar saf olduğunu bilmiyordum cidden. " diyerek araya giren annieye sert bir bakış attığımda jackda ona sert sert bakıyordu.
"Aman bir şey dedim sanki!" diyip en baş telefonuna gömüldü.
Başımı olumsuz anlamda sallayıp jacka döndüm.
"Hayır abi. Gelmek istemiyorum. Gelmeyeceğimde. "
Bu sırada marcos ile gabriella da konuşmayı bırakıp bizleri dinliyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf
Fanfiction~ 01.09.18 ~ Ailesini daha 6 ay evveli kaybetmiş olan Marinette Dupaing - Cheng, kendine bile inancı kalmamışken Luka ile tanışır. Luka'nın vasıtası ile tanıştığı Adrian Agreste yüzünden başına gelmeyen kalmaz. Marinette'i bu durumdan kurtarmak için...