These times I mood :d
Herrrr neyse konuya dönek:D
...
"Ama ben nedenini bilmiyorum ki. Yani neden böyle bir şey yaptığının."
"Bilmiyorum bende işte Marinette, bilsem sana sorarmıyım?" dedi buruk bir sesle.
"Tamam tamam anladım şimdi sen buraya geldin diye sana trip atıyor ve telefonlarını açmıyor öyle değil mi?"
"Aynen öyle..."
"Yengemiz çok atarlı yav. " dedim gülerek. Marcos'un sevgilisi olduğunı bilmiyordum ama onun adına çok sevinmiştim. Lakin şu an Jenna yengemiz buraya geldiği için trip atıyormuş. Marcos'u hiç bu şekilde görmemiştim, mutsuzdu, tanıdığım zamandan bu yana ilk defa mutsuz görüyorum...
"Evet ne yazık ki. Evet ne yapıcam ben şimdi?"
"Bilemiyorum, ama burdan giderken ona buradan bir kaç hediye alabiliriz, gönlü hoşnut olur?"
"Alabiliriz? Sen Amerika'ya geliyormusun Marinette?" dedi şaşkınlıkla. Evet kimsenin bu kararı verdiğimden haberi yoktu. Sadece Adrian uyurken ona söylemiştim. Başka kimse bilmiyor diye biliyordum Alya ve Nino hariç.
Sahi onlar nasıl öğrenmişti? Bunun için ayrı bir zaman kafa yoracağım..
"Evet abi geliyorum. Kararımı verdim." dedim tebessüm ederek.
"Sen ciddimisin?" dedi aynı ses tonuyla.
"Evet. Gelmiyim mi? Peki öyle olsun."
"Lan çok sevindim! Gel tabiki saçmalama. Hem Jenna'yla tanışırsın. " dedi sevinerek.
"Bizimkilerin haberi var mı?"
"Hayır yok ilk sana söylüyorum diyebilirim abi." dedim normal şekilde.
Evet gitmekte kararlıydım. Bir müddet gitsem zarar gelmez.
"Biz bir kaç güne gideceğiz. Sen ne zaman geleceksin?"
" 2 hafta sonra geleceğim abi, işlerin yoğunluluğu azalsın."
"Tamam sorun yok."diyip kafasını nehre doğru çevirdi. Bende nehri izlemeye başladım. Şu an yalnız olsaydım kesinlikle kulaklığımı takıp önüme gelen ilk şarkıyı dinlerdim.
"Marinette." dedi bana dönerek. Bende nehri izlemeyi bırakıp ona doğru döndüm.
"Evet?"
"Senin sevgilin yoktu değil mi abicim?" dedi biraz kelimelerin üstüne basa basa. Bu günden beri neden herkes bana bunu soruyor!
"H-hayır yok, neden?" dedim merakla.
"Amerika'ya gelmeyi düşünüyorsun Marinette, sevgilin olsa ayrılmak zorunda kalacaktın ondan sordum."
"Hayır yok abi, aman olmasında. Görüyorum seni, baksana yengemiz buraya geldin diye bin tane trip atmış, valla ben trip çekicek halim yok. Kendi dertlerim bana yeterde artar bile." dedim gülerek. Oda güldü. Sonra aklıma Aria'nın istediği, ve açıkçası benimde istediğim şey geldi.
"Abi bir şey sorucam?"
"Sor abicim?" dedi sakince.
"Abi şimdi ben 2 hafta sonra geleceğim ya Amerikaya, Aria bende kalabilir mi? Beraber geliriz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tesadüf
Fanfiction~ 01.09.18 ~ Ailesini daha 6 ay evveli kaybetmiş olan Marinette Dupaing - Cheng, kendine bile inancı kalmamışken Luka ile tanışır. Luka'nın vasıtası ile tanıştığı Adrian Agreste yüzünden başına gelmeyen kalmaz. Marinette'i bu durumdan kurtarmak için...