Plan

1.2K 196 23
                                    

Lukas je vozio ka policijskoj stanici za koju mu je njegov otac rekao da se Tomas nalazi

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Lukas je vozio ka policijskoj stanici za koju mu je njegov otac rekao da se Tomas nalazi. Istinski se osetio loše, što umesto da misli na svog brata i bude zabrinut za njega, on je mislio na nju, i bilo mu je krivo što sada nije pored nje.

Otac ga dočeka na ulazu u stanicu, poprilično nervozan i uznemiren.

„Šta je bilo stari? Zašto je Tomas ovde?“ upitao je Lukas kada je došao do njega.

Otac stade da ga zagleda, pa prstima povuče njegovu majicu. Lukas spusti pogled ne bi li i on video ono u šta je njegov otac gledao. Njegova majica bila je umazana Sarinim crvenim karminom. Stari Lajtner nezadovoljno frknu kroz nos.

„Šta sam to napravio? Jedan sin mi je ljubavnik, raspušten, drugi hohštapler i nasilnik.“ Ono što je otac rekao za njega, Lukas je kao i svaki put do sada zanemario, ali ga je ono što je rekao za Tomasa iznenadilo.

„Kakav nasilnik?!“ upita Lukas mršteći se.

„Kakav? Onaj najgori. Onaj koji se usuđuje da ruku podigne na ženu. Eto takav!“

„O čemu pričaš? Koga je Tomas udario?!“ Lukas je sada već bio ozbiljno zabrinut.

„Dođi ovamo,“ reče Lukasov otac pa uđe u stanicu, a Lukas uđe za njim.

Lukas je primetio koliko je njegovom ocu nelagodno što prolazi hodnicima punim prestupnika, da bi došao do svog sina, koji je sada svrstan među njih. Stigli su do proširenja gde su se nalazile kancelarije i prostorije za ispitivanje. Kroz stakleni prozor video je raščupanog Tomasa i Gavina kako sedi pored njega.

„Šta Gavin radi ovde?! Rekao sam...“

„Ne zanima me šta si rekao!” Viknuo je njegov otac. “Nepravedno si ga otpustio i ja sam mu obećao da ću ti sve objasniti”, reče Tenor pa stade da šeta po hodniku, uimajući koji trenutak da se smiri.“ Taj dan kada si ga video bio je zadužen da Rojsovima preda dokumenta koja je Stiven pokupio, bez prava, kada je odlazio od njih.“

Lukas je par sekundi pokušavao da rezonuje ono što mu je otac rekao.
„I baš taj dan je morao da dođe u Wagga Waggu?“ upita Lukas sumnjičavo.

„Da, baš taj dan. Jer su par dana pre, spremajući se za taj festival, otkrili da im fale ta dokumenta koja je Stiven bio zadužen da čuva. Kako bih izbegao problem sa njima, poslao sam Gavina da to što pre reši.“

„Mhm,“ Lukas klimnu glavom, jer mu ta priča i dalje nije pila vodu.

Onakva srdačnost, zarad par dokumenta, koji su mogli da izazovu toliki problem, te je njihovo vraćanje bilo toliko hitno, nije se nikako uklapala u sve to.

„Da,“ potvrdio je Tenor uveren u to što govori te nastavi, „i očekujem od tebe da mu se izviniš i vratiš ga na posao.“
Lukas je počeo da smeje i nije prestajao, dok ga je za to vreme otac posmatrao zbunjen i pomalo uplašen za njegovo mentalno zdravlje.

Wild Cherry 📝Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang