14.

728 99 7
                                    

ΚΛΕΙΩ

Κοίταξα τον Παύλο μπροστά μου. Έμπλεξα τα χέρι μου γύρω από την κούπα με την ζεστή σοκολάτα. Αύριο πετούσα για Νέα Υόρκη και καθώς θα άλλαζα εκεί το χρόνο μου δεν ήθελα να αφήσω τελειωμένες υποθέσεις για την νέα χρονιά.

«Θέλω να το λήξουμε» είπα και εκείνος με κοίταξε σοκαρισμένος. Μάλλον δεν περίμενε ότι θα είχα τα κότσια να τον παρατήσω τόσο εύκολα. Εκείνον που τον κυνηγούσε κάθε θηλυκό του σχολείου.

«Γιατί;» ρώτησε εκείνος «αυτός ο φιλαράκος σου σου έβαλε λόγια;» απαίτησε να μάθει «ή μήπως ο καινούριος προστατευόμενος του πατριού σου είναι καλύτερος από εμένα;»

«Μην μπερδεύεις κανέναν τους σε αυτό που σου ζητάω. Απλά δεν νιώθω όπως θα έπρεπε να νιώθει κάποια για το αγόρι της. Πίστευα ότι με τον καιρό θα μπορούσα να σε δω όπως όλες οι άλλες ή ίσως ήθελα να νιώσω φυσιολογική. Όμως δεν μπορώ. Συγγνώμη που σπατάλησα τον χρόνο σου αλλά δεν μπορώ να το συνεχίσω αυτό πια... Και οι δύο γνωρίζουμε καλά πως ούτε εσύ ήσουν ερωτευμένος μαζί μου. Το μόνο που σε ενδιέφερε ήταν ο πατριός μου...» με κοίταξε εξοργισμένος. Έβγαλα πέντε ευρώ και τα άφησα στο τραπέζι. Σηκώθηκα όρθια και απομακρύνθηκα από το απομονωμένο τραπέζι που καθόμασταν. Βγήκα από το μαγαζί και κατευθύνθηκα προς το σπίτι του Θέμη. Είχα υποσχεθεί ότι θα περνούσα για να τον ενημερώσω για το πώς πήγε ο "χωρισμός" μου.

Ο Θέμης άνοιξε την πόρτα ενθουσιασμένος με την εξέλιξη.

«Επιτέλους φίλη μου» είπε και με αγκάλιασε «να ενημερώσουμε τώρα τον Ντάνιελ ότι είσαι ελεύθερη;»

«Εεε» γκρίνιαξα «δεν χώρισα για εκείνον...» προχώρησα στο δωμάτιο του «που είναι οι γονείς σου;» το σπίτι του ήταν υπερβολικά ήρεμο και άδειο.

«Στο μαγαζί. Έλα επέτρεψε μου να του το πω εγώ. Θέλω να δω την χαρά στα μάτια του...»

«Είσαι τρελός» απάντησα και σωριάστηκα στο κρεβάτι του «είμαστε απλώς φίλοι...»

«Ναι. Αυτά να τα πεις στον Μάικλ.» σχολίασε ο Θέμης καθώς έπαιρνε ένα χαρτί στο χέρι του. Μου το έδωσε χαμογελώντας ακόμη.

«Τι είναι αυτό;» ψέλλισα κοιτώντας ένα σωρό ονόματα μαγαζιών που αναγράφονταν στο χαρτί που μου είχε δώσει.

«Τα μέρη που πρέπει να επισκεφθείς οπωσδήποτε στην Νέα Υόρκη...»

«Τα περισσότερα τα καταλαβαίνω αλλά τι είναι το Black Velvet;»

ΟΧΙ! ΙΣΩΣ? ΝΑΙ! (vol.1)Where stories live. Discover now