Úplně mokrá jsem vlezla do svého stanu, a sundala jsem si triko, potřebovala jsem se převléct, ale než jsem si stihla vzít nové, suché tilko, objali mě silné Darylové paže. Usmála jsem se když si mě přivinul k sobě a začal mě líbat na krku.
,,Daryle, pojď sem prosim tě!" zavolal na něj Glenn z venku. A Daryl si povzdychl, dala jsem mu pusu a oblekla si tilko. On mezitím odešel a tak jsem byla ve stanu sama. Najednou jsem zase uslyšela kroky za mnou.
,,Co chtěl Glenn?" otočila jsem se a zarazila se, když jsem před sebou viděla Shena.
,,Furt jsi tady?" zasyčel.
,,A taky furt budu, neodejdu, jen kvůli toho že mě tu nechceš ty." nebála jsem se ani trochu.
,,Tak to jsi potom zabila Daryla a ne jen jeho." ušklíbl se.
,,Myslím, že Daryl bude žít děle než ty, nebo se vzdá života stejně jako Othis?" při vyslovení této věty se zarazil.
,,Jak to myslíš?"
,,Víš moc dobře jak." usmála jsem se a do stanu vešel Daryl.
,,Co tu děláš?" optal se nepříjemně Shana a díval se na mě.
,,Už je na odchodu." řekla jsem klidným hlasem.
,,Nemyslím si." oponoval mi.
,,Ale já to vím." s tím se otočil.
,,Ještě to dořešíme." zasyčel než odešel.
,,Není co." odvětila jsem mu a šla za Darylem, kterého jsem objala.
,,Co chtěl?" zašeptal.
,,Divil se že jsem zůstala." odpověděla jsem a dál nic neřešila. Byli jsme ve stanu sami, tak jsme si lehli mezi deky a povídali jsme si, pujdeme zítra se projet na koních od Hershela. Poslouchala jsem kapky deště, které dopadali na stan a nemohla jsem usnout. A tak jsem se dívala na jeho tvář.
,,Co?" zeptal se ospale.
,,Nic, jen spi." usmála jsem se.
,,Pojď ke mě." natáhl po mě ruce a přitulil se ke mě. Po chvilce jsme usli v obětí.
Ráno
Ráno jsme oba vstali a já si užívala jeho přítomnost a tak jsme nechtěli vstávat. Začal mě líbat na krku a já si to užívala. Najednou ležel na mě a já byla uvězněná pod ním. Zasmála jsem se a políbila ho na pusu. Najednou zvážněl, opřel se lokty o zem a prstem projížděl mou hruď. Zhluboka jsem dýchala a hleděla mu do očí. Najednou jsme se začali líbat tak vášnivě, že nešlo přestat. Sundala jsem si tilko a on triko. Sedl si a já seděla na něm, líbal mě na hrudi a já jsem svými dlaněmi projela po té jeho. Začal mi rozepínat kalhoty a já udělala to samé s jeho. Kalhoty byli pryč a my byli jen ve spodním prádle, hladil mě po tváři a prohlížel si mé tělo. Zarazil se na mém břichu, kde jsem měla jizvu, z našeho prvního setkání.,,Neřeš to." zvedla jsem mu hlavu za bradu a políbila ho. Rozepl mi podprsenku a kalhotky a já mu trenky, leželi jsme na sobě a líbali se, pak se otočil a ležel on na mě. Objala jsem jej koleny a líbala ho na krku, zavzdychal a najednou pronikl do mě, zavzdychala jsem já a zvykla si na jeho velikost. Když se tak stalo, začal pohybovat boky dopředu a dozadu. Vzdychali jsme oba a já šeptala jeho jméno. Když se vše blížilo ke konci omotola jsem kolem něj své nohy a nedovolila mu utéct.
,,Nicol, prosím." zavzdychal, a když jsem ho pustila bylo pozdě. Praštil pěstí do polštáře a zrudl, věděla jsem, že bude zle.
,,Daryle, klid nic se nestalo, tolikrát to lidem uteklo a nic se nestalo. Neboj, a hlavně se nezlob." chytla jsem ho za ruku a přitáhla ho k sobě, objala jsem ho a on jen zabručel a lehl si.
,,Ty máš další tetování?" zeptal se a já se zasmála.
,,Jistě že mám, jedno mi nestačí." usmála jsem se a lehla si k němu. Chvili jsme leželi a já po chvilce usla.
,,Běž, běž, zachraň se, běž!" volal na mě hlas z dálky a já běžela po silnici a ohlížela se za sebe a kontrolovala chodce. Najednou jsem se objevila před autem stál tam Daryl, díval se na mě a já nevěděla co se děje.
,,Daryle, běž pryč!"
,,Ne, Nikol, ty běž!" zařval na mě a já se zarazila, najednou jsme byli obklíčení chodci a nebylo možné utéct. Blížili se k Darylovi.
,,Daryle bež pryč!" křičela jsem po něm, ale on se jen smál. Najednou se po něm sápali mrtváci a začali ho trhat, před mýma očinam.
,,Ne, ne, ne, ne!! Daryle!" volala jsem a začala bezmocně brečet.
Škubnutím jsem se vzbudila a otočila se na místo kde ležel Daryl, ale ten tam nebyl.
,,Daryle?" zašeptala jsem a sedla si. Nikde nebyl, rychle jsem si oblekla své tilko a kalhoty a vyšla ze stanu. Zahlédla jsem Glenna u karavanu.
,,Glenne!" zavolala jsem na něj a on se cuknutím otočil.
,,Co?" zeptal se mě když jsem k němu běžela.
,,Kde je Dar..." nedořekla jsem a Rick nám vstoupl do rozhovoru.
,,Daryl si vzal koně a odjel. Asi hledá Sofii."
,,Děláš si srandu? To je blbec." zakřičela jsem a hnala se ke stáji.
,,Nikol! Stůj, nenajdeš ho, když se do večera nevrátí pujdeme ho najít všichni."nelíbili se mi jeho slova, ale měl pravdu, teď ho nenajdu.
,,Fajn, ale ty jdi ke Carlovi, musíš být u něj, já pujdu s tebou." kývl a oba jsme šli spolu ke Carlovi. Když jsme tam došli byl u něj Shane a Lori. Carl už byl vzhůru.
,,Nikol, ahoj." usmál se na mě.
,,Ahoj, jak se cítíš?"
,,Celkem dobře, co Sofie?" optal se a já nevěděla co říct. Zachránil mě Rick.
,,Hledáme jí, neboj, bude v pořádku." řekl a já se otočila a šla pryč, nechtěla jsem být ve stejné místnosti jako Shane. Najednou mě předehnala Lori a směřovala za Glennem. Šla jsem za ní, když došla za ním schovala jsem se za strom.
,,Potřebuju od tebe něco, jak pojedeš s Maggie do toho města." řekla mu a já začala poslouchat ještě víc. Podala mu nějaký papírek a on ho rozbalil, s vykulenýma očima jí pozoroval.
,,Lori, ty jsi.... Jsi těhotná?" v ten moment jsem ztuhla, jak může být těhotná?
,,Možná, ale nech si to pro sebe." zamumlala a on jen kývl a odešel. Vylezla jsem zpoza stromu a směřovala k Lori.
,,Nikol, co tady děláš? Slyšela jsi něco?"
,,Slyšela jsem všechno." pokrčila jsem rameny. ,,ale nikomu to neřeknu, jen si to prosím nech"
,,V teto době? Dost co jsme málem přišli o Carla a teď se nám s Rickem má narodit další dítě?"
,,Pokud vím tak Carl žije, a to malé by mohl být dar i v této době, co já bych dala za to kdybych mohla mít děti." řekla jsem a hnala se pryč.
Dneska další kapitolka. Chci vám oznámit, že teď budu měnit pořadí dílu seriálu, aby mi to vycházelo, možná některé spojím. Děkuji za pochopení.
Nikola <3
ČTEŠ
(Ne)přežíváme, žijeme
FanfictionKONEC. Tak by Nikol popsala svůj život jedním slovem. Na začátku zvratu přišla o vše co kdy měla, o své známé, svou rodinu, svého přítele. Jednou jí ale najde někdo kdo pro ní jednou bude víc než jen zachránce, jednou bude celá jeho skupina víc než...