Probudila jsem se celkem brzo ráno, a tak jsem se chystala za tím klukem, furt nevím jak se jmenuje, musím se ho zeptat na jméno. Otočila jsem se a spatřila jsem vedle sebe ležet Daryla. Usmála jsem se a opatrně, tak ať ho nevzbudím jsem ho políbila na čelo. Pak jsem vstala a oblékla se, začínalo se ochlazovat a potřebovala jsem teplejší oblečení. Když jsem vyšla ze stanu zjistila jsem, že je stále ještě tma, což mi moc nevadilo. Šla jsem pomalu k hrobu Sophie a na chvilku se zastavila u stromu, kde ještě stále rostly květiny. Pár jsem jich utrhla a šla dál. Došla jsem k hrobu a vyměnila květiny za ty čerstvé, usmála jsem se a šla do stodoly, kde byl ten kluk.
,,Vstávej, chci si promluvit." promluvila jsem na něj, když jsem otevřela vrata. On se vzbudil a trochu překvapeně se na mě koukal.
,,Proč jsi tady?" zeptal se mě a já si z rohu vzala židličku a sedla si na ní těsně před nim.
,,Ptát se budu já." oznámila jsem a on jen kývl. Rozhovor mohl začít, upřímně jsem nevěděla na co se ho ptát, protože mi Daryl už snad všechno řekl.
,,Tak se ptej, nebo to bude tichá hodinka?" zasmál se a já měla sto chutí mu rozbít hubu.
,,Nevím na co se vlastně zeptat, vše jsem zjistila už od Daryla." řekla jsem klidem a snažila se nemyslet na to jak krásné by bylo mu ublížit.
,,Co jsi dělal, než tohle začalo?" zeptala jsem se jej asi po minutě ticha. Jen zvedl pohled a já se lehce zamračila.
,,Byl jsem jen student, nikomu bych neublížil, to mi věř." zodpověděl nakonec, věřit ti? Ne díky.
,,Fajn, proč jsi byl s nima tam v tom městě?" další otázka a já se bezcitně usmála. Koukala jsem na jeho nevyléčené modřiny, které mu způsobil Daryl.
,,Zachránili mi život, jsem jim dlužen. Nikdy jsi nikomu nedlužila svůj život?" zajimavá odpověď.
,,Dlužím život stále někomu, a ty ho dlužíš nám, to jsi zapomněl?" pozvedla jsem obočí.
,,Ne, dlužím ho tobě, ty jsi je přemluvila."
,,Mě nikdo nic nedluží," zamračila jsem se zase a chtěla odejít.
,,Komu dlužíš život a proč?" zeptal se najednou.
,,Dlužím ho někomu koho miluji, protože mi ho zachránil a kdyby ho nebylo zabili by mě ty zrůdy tam venku." řekla jsem a hned zmizela ze stodoly a zamkla. Byla stále tma, celkem by mě zajímalo kolik je hodin.
,,AAAAAA!" najednou někdo zavolal a já se rozběhla hned k místu výkřiku. když jsem tam došla spatřila jsem Dale jak po něm sápe mrtvák a má roztrhané břicho, najednou došli všichni, celkem se divím že byli vzhůru. Rychle jsem mrtvákovi zaryla nůž pěkně do spánku. Rychle jsem jej odhodila a přišla zpět k Dalovi, seděla u něj Andrea a brečela, hnali se mi slzy do očí, najednou se vedle jeho hlavy postavil Daryl a zvedl svou zbraň. Dale jen pozvedl svou hlavu ať Daryl nečeká.
,,Promiň bratře." řekl a vystřelil, cukla jsem sebou a nechala stéct neposednou kapku po mé tváři. Andrea brečela u jeho těla a Daryl přišel ke mě a objal mě tak ať se nedívám na jeho tělo. Přišli jsme o dalšího člena. Pomalu nás ubývalo. Najednou jsem cítila jak mé srdce tvrdne, jako bych už nikdy neměla cítit bolest z něčí ztráty. Rozešla jsem se k domu a pak si jen sedla na schody. Seděla jsem tam a už pomalu svítalo nevnímala jsem okolí a pak se u mě objevil vedle mě Daryl.
,,V pohodě?" zeptal se mě najednou a já se na něj podívala a pokrčila ramena.
,,Nějak se mi dneska nic nechce." pousmála jsem se. Viděla jsem jak kopou další hrob, pomalu jsem se na něj, ale on furt koukal do země.
ČTEŠ
(Ne)přežíváme, žijeme
FanfictionKONEC. Tak by Nikol popsala svůj život jedním slovem. Na začátku zvratu přišla o vše co kdy měla, o své známé, svou rodinu, svého přítele. Jednou jí ale najde někdo kdo pro ní jednou bude víc než jen zachránce, jednou bude celá jeho skupina víc než...