Párty

111 4 0
                                    

Ten kluk co jsme ho přivezli byl na tom celkem už dobře. Ale Shane nesouhlasil aby byl v domě, tak jsme ho přemístili do stodoly, kde byli prvně mrtváci. Daryl si vzal na starost ,,výslech" a tak jsme se dozvěděli pár věcí. Chodila jsem na lov s Daryl, protože mě chtěl, kvůli té ruky, hlídat. Což se mu dařilo, i Hershel byl spokojený s tím že se to rychle léčí. Po dobu co jsme byli odříznuti s Darylem od ostatních jsem se bavila jen se šesti členy naší slupiny. Do ní se přidal i Hershel a jeho rodina. Už nás bylo šestnáct a tak se trochu rozrostla. Hershelovi došlo jak nebezpečné to tam venku je, a proto nás u sebe nechal.

,,Nikol!" zavolala na mě Maggie, když jsem seděla u Sophiina hrubu. Uběhli už necelé dva týdny od doby co Shane otevřel stodolu a já tu stále seděla. Carol se z toho už asi dostala, ale mě to nějak nešlo, možná proto, že můj bývalý přítel měl tak tak malé děti. Se Sophii odešel i kousek mne, jako by mi chybělo zrnko štěstí abych byla opravdu ráda. Jednoe jsem si povídala s Beth a opravdu si rozumíme i když je o pár let mladší. Věkově mi je nejblíže asi Meggie a Glenn. Od Beth jsem zjistila že má dnes Maggie narozeniny a taj jsem jí chtěla dát tu perlu z toho baru co jsem našla.

,,Hele, vnímáš?" vyrušila mě Maggie a já si vzpomněla na její přítomnost.

,,Už jo, promoň nad něčím jsem přemýšlela." nevinně jsem se na ní usmála.

,,Pojď se mnou do lesa." řekla mi a já se začala zvedat.

,,Dovolil to Daryl?" zasmála jsem se a podívala se ruku, kde se na mě koukala pěkně velká odřenina. Už byla skoro vyléčená, ale zústane pěkná jizva.

,,Dovolil ale máš za ním ještě zajít, něco potřebuje." usmála se a já jen kývla šla za Darylem.

,,Za deset minut u domu!" zavolala na mě a já zvedla ruku se zdvyženým palcem. Hladila jsem si palcem dlaň a uvažovala o blbostech, pak jsem došla k Darylovi.

,,Co jsi potřeboval?" zastavila se před ním.

,,Dvě věci, ta první chtěl jsem tě vidět." usmál se a já se usmála taky.

,,Zajimavý důvod... A ta druhá?" chtěla jsem hned vědět, ale to on už zvážněl. A já polkla na sucho.

,,Shane chce toho kluka zabít, Dale ho chce nechat žít a přidat ho k nám." vahrkl a já pozvedla obočí.

,,Aha, a ty jsi pro co?" zeptala jsem se ho. Zachránili jsme ho proto aby ho pak Shane zabil? Tak to pěkně děkuji.

,,Jsem pro to abychom ho pustili a on už se nikdy nevrátil. Ale problem je že by mohl přivést s sebou nějaké jeho kunpány a zničit to tady. Co si myslíš ty?" řekl mi svůj návrh a mě se první část i celkem líbila, ale zase měl pravdu v tom že by tu mohl vtrhnout se svou skupinou.

,,Je to dobrý nápad, a myslím že by na nás nezaútočil když ho zavedeme někde kde to nezná, navíc neví jak to tady vypadá, takže by to ani nenašel." můj návrh.

,,To je taky pravda. Jsi skvělá. Díky." usmál se na mě a políbil mě. Polibek jsem mu opětovala a šla za Maggie.

,,Ahoj, tak můžeme." řekla jsem a šáhla si do kapsy, to mi připomnělo, že mám pro ní dárek.

,,Fajn, jdeme." usmála se a vyšli jsme do lesa.

,,Proč tu vlastně jdeme?" zeptala jsem se udiveně.

,,Chtěla jsem být chvilku s někým kdo mi rozumí, tak jako já jemu." usmála se na mě.

,,Takhle to je, jsem ráda že to jsem já." usmála jsem se a pohladila jí po rameni. Jen se usmála a my šli dál.

(Ne)přežíváme,  žijemeKde žijí příběhy. Začni objevovat