Spojení

59 5 0
                                    

Vzala jsem si své zbraně a Carol vzala tašku od toho chlapa. Šli jsme po cestě a já si v dálce všimla mrtváků.

,,Carol,  musíme přes ně projít..." Řekla jsem a ukázala na stádo.

,,Jo,  projdeme jen musíme zabít dva." Řekla a já vytáhla luk.  Zamířila jsem na jednoho a vystřelila,  zásah přímo mezi oči,  tak sami i druhý. Stádo šlo kousek před námi a já s Carol šla rychlá pro těla. Vzala jsem si šípy a pak jsem si vzala nějaký hadr a napaplala vnitřnosti jednoho na sebe a Carol udělala to samé.

,,Můžeme jít." Řekla jsem a vydali jsme se rychlím krokem k lesu. Vyhnuli jsme se pár mrtváků a pak došli na kraj lesa,  k plotu Terminu. Carol vytáhla zbraně a já zatím hlídala okolí.

,,Nikol,  je to čísté  hlavně mi pojď pomoc... Já vystřelím tam do té nádrže a ty tam pak zaměříš tu petardu." Řekla a já šla k ní a kývla. Sedla jsem si na zem a Carol začala střílet.  Prostřelil nádrž a z ní začal unikat nějaký plyn. Připravila jsem petardu a zapálila jí,  když vyletěla obě jsme si přikryli uši. Ozval se výbuch a my mohli jednat.

,,Jdu tam,  ty mi hlídej záda, pak se vrátím." Řekla mi a já kývla,  když Carol odešla sundala jsem si ten hadr a lehla si na zem a začala střílet mrtváky,  kteří se tam dostali po výbuchu. Střílela jsem a Carol pak zalezla do nějaké budovy,  tak jsem začala střílet po lidech. Najednou mě někdo otočil a začal mě mlátit. Bolest se mi rozeznívala  po celém těle.  Natáhla jsem se pro pistol a střelila ho do hlavy. Ten se na mě svalil a já jen zaskočena bolestí...

,,Do prdele..." Zanadávala jsem a silou ho odstrčil, sedla si a opřela se o strom. Bolela mě hlava,  spatřila jsem před sebou běžící osobu a pak jsem zavřela oči...

,,Nikol,  vstávej." Zatřásl se mnou někdo. Otevřela jsem oči a tam byla Carol.

,,Kdo ti to udělal?" Zeptala se a já kývla hlavou na toho na zemi. Ona jen kývla,  vytáhla lahev vody namočila hadr a vyčistila mi obličej,  měla jsem ho pak už jen odřený.

,,Už jsou za plotem,  půjdeme za nimi." Řekla a pomohla mi vstát.  Vzali jsme si zbraně a šli do lesa... Carol šla popředu a pak jsme zaslechli hlasy. Carol zastavila a někdo jí objal,  nepoznala jsem ho,  protože byli za stromem. Pak jí objal někdo další.

,,Daryle..." Zaslechla jsem Carol a šla jsem za ní. Podívala jsem se na ty co jí objímali a zastavilo se mi srdce štěstím. Carol Uhla Darylovi a ten se hned podíval na mě. Spustili se mu slzy a mě také. Rychlým krokem ke mě přišel a vzal si mě do náruče. Ponořila jsem se do jeho hrudi a nasála jeho vůni.

,,Miluju tě, strašně moc." Zašeptal a já se odtáhla.

,,Já tebe taky." Odpověděla jsem mu a políbila ho. Jen co jsme se dotkli rty jsem ucukla a zaskučela,  protože jsem měla roztržený ret...

,,Kdo ti to udělal?" Zeptal se a chytl mě za bradu a zkoumal mou tvář.

,,Už je mrtvej." Řekla jsem s úsměvem. Pak mě obejmul i Rick.

,,Ani nevíš jak rád tě vidím." Zašeptal a já se usmála.

,,Taky tě ráda vidím..." Šeptla jsem a pak se oddálila.

,,Ricku...  Musíte jít s námi..." Řekla jsem a Carol kývla. Rozešli jsme se k chatce. Šla jsem s Carol v čele a vedle mě se postavil Rick s Darylem a Carlem,  vedle Carol byl Glenn a Maggie. Daryl nám proplantal prsty a já se na to musela podívat,  s úsměvem jsem se podívala i na něj.  Konečně jsme zase spolu. Byli jsme už jen kousek od chatky a viděli jsme jak z ní vychází Tyreese s Judith v náruči. Rick s Carlem jí hned poznali a rozběhli se k ní.  Objímali jí a ona se usmívala. Tyreese se přivítal se Sashou, jeho sestrou. Chvíli jsme seděli a pak za mnou přišel jeden chlap kterého jsem neznala. Měl delší hnědě vlasy a no... Byl trochu při těle...

(Ne)přežíváme,  žijemeKde žijí příběhy. Začni objevovat