Daryl
Nikol odešla pro své věci a najednou se začal tank posouvat až k druhé bráně... Zničil plot a my začali ustupovat. Maggie nastoupila do autobusu s několika lidma jela do bezpečí... Upřímně nevím kam... Byl jsem tu sám, viděl jsem jen Beth... Vzal jsem granát, od jistil jsem ho a hodil do hlavice. Chytl jsem Beth za ruku a utekl s ní do lesa... Nikol, kde ji? Hleděl jsem s Beth na zničenou věznici a myslel na to kde je, neviděl jsem jí, doufám že přežila, teď jí jen najít. Šli jsme s Beth po lese a utíkali mrtvákum. Pár jsem jich zabil a pak jsme našlo docela bezpečné místo. Sedl jsem si a rozdělal oheň, nechal jsem Beth brečet a šel jsem na lov. Našel jsem hada, zapíchl jsem mu šíp do hlavy a pak jsem šel zpět. Stále brečela... Sedl jsem si a stáhl hada z kůže.,,Budeme je hledat, tak se zvedej!" Zakřičela po mně a já se na ní podíval. Měl jsem slzy na krajíčku, už zase jsem o ní přišel, ale teď se už nemáme kam vrátit. Ona je můj domov.
,,Klid... Půjdeme až bude čas." Řekl jsem klidně.
,,Nebudu na tebe čekat a už vůbec ne jíst hady." Zvedla se a odešla.
,, Kurva." Zamumlal jsem si a vstal, rozkopal jsem oheň a šel za ní. Tohle mě jednou zabije.
,, Beth, počkej!" Volal jsem za ní a vlezl do nějaké budovy, kde se mi schovala. Vlezl jsem tam, blikali tam žárovky, bylo to jako celkem v dost divné hororu. Šel jsem chodbou a hledal jsem Beth. Došel jsem na konec a ona tam stála.
,,Chci se napít." Řekla když jsem k ní přišel. Podíval jsem se na ní nechápavě.
,,Chci se napít alkoholu. Otec pil a tak jsem si řekla, že já nebudu, teď tu není, chci to zkusit." Řekla a já přikývl. Vešel jsem do nějakého baru a ona se mnou. Sedla si ke stolu a vzala nějaký blivajz.
,, Lepší než nic." Řekla a podívala se na mě. Procházel jsem se kolem jestli tu náhodou něco není a nebylo. Přišel jsem k ní a podíval se na tu flašku. Napřáhl jsem se a praštil s ní o zem.
,,Tvé první pití nebude nějaká šťavička." Řekl jsem a odešel z budovy šla za mnou. Venku už se stmývalo. Narazili jsme na místo, které mi dost připomínalo můj domov pře tímto světem. Šel jsem tam opatrně a vlezl do jedné z budek, Beth šla za mnou.
,,Jak víš, jak se v tomhle zorientovat?" Zeptala se a já sáhl po frašce na zemi. Šel jsem k ní a ona seděla v křesle. Položil jsem flašku na stůl a sedl si na zem naproti ní.
,,V něčem takovém jsem žil." Řekl jsem a ona kývla.
,, Tak fajn, na to ať najdeme ty co milujeme." Řekla a napila se. Na ty co milujeme, na tebe, Nikol. Napil jsem se a koukal na její reakci.
,, Fuj, to je hnus." Zašle bílá se a položila flašku na stůl.
,,Zahrajeme si hru." Řekla a já pozvedl obočí.
,,Nikdy jsem. Já řeknu třeba: nikdy jsem nikoho nezabila. Když jsi někoho zabil napiješ se, jestli ne tak nepiješ." Řekla a já kývl.
,, Nikdy jsem nikoho nemilovala tak, abych ho/ji brál jako domov." Řekla a já se zamračil. Napil jsem se a ona se usmála.
,,Teď já. Nikdy jsem nebyl o prázdninách s rodinou." Řekl jsem a ona se napila.
,,Nikdy jsem nebyl ve vězení. Nemyslím teď, ale před tím." Řekla a podávala mi flašku. Byl jsem už dost najebaný.
,,To si o mě myslíš?" Řekl jsem a zvedl se. Šel jsem do rohu a rozenínal si poklopec.
,,Daryle, musíme je najít, přece nejsme jediní co přežili." Řekla a já dělal že jí neslyším.
,, Neslyším tě, chčiju." Řekl jsem jí a otočil se (se zapnutým poklopcem). Vzal jsem svou kuš a šel za ní.
,,Chtěla ses naučit střílet z kuše?" Řekl jsem a vzal jí za ruku a táhl ven. Připevnil jsem jednoho mrtvákum ke stromu. Podal jí kuše a řekl.
,,Tak střílet!" Řval jsem po ní a ona začala brečet.
,,Daryle, přestaň." Křičela a já vzal kuše a střelil do mrtváka.
,,Ne nepřestanu, Nikol, Nikol je mrtvá kvůli mě. Řekl jsem jí, že má věci v mé celé a ona šla tam. Ztratil jsem jí, ztratil jsem bratra, všechno je v piči. Já jí zabil... Já jí miluju, kurva." Řval jsem a brečel. Najednou jsem ucitil obejmutí. Objala mě a já jí za to byl vděčný.
Pak jsme spálili budky a šli dál, hledat naší rodinu.Nikol
Ráno všichni vstali a vydali jsme se zase po cestě neznámo kam. Panovalo ticho, Judith byla v mém náručí a já nechala stále stékat slzy. Šli jsme lesem a narazili jsme na koleje.,,Hele určitě někde vedou." Řekl Tyreese a já kývla. Dala jsem malou Judith Mice.
,, Holky počkejte tu." Řekla jsem a s Tyreesem šla kousek po kolejích. Šli jsme kousek a pak jsme uslyšeli křik Judith. Hned jsme se otočili a běželi zpět. Doběhli jsme tam a pak jsme jí viděli, držela malou Judith v náruči a holky se jí drželi kolem nohou.
,, Carol..." Vydechla jsem úlevě a šla za ní. Opatrně jsem jí objala a ona se pak podívala na Tyreese. Ten se taky usmál. Už nás bylo šest... Vyšli jsme všichni po kolejích a došli jsme k části kde byli rozbité.
,,Měli bychom se podívat po okolí, najít prozatímní útočiště." Řekla jsem a oni přikývli. Šli jsme do lesa a chvíli jsme se procházeli. Pak jsme došli k opuštěnému domu. Carol vzala Judith a já s Tyreesem jsme začali prohledávat dům, byl čistý. Šli jsme zpět.
,,Je čistý, jdeme do vnitř." Řekl Tyreese a já si vzala zpět Judith. Vlezli jsme do domu a pak jsme se zabydleli. Carol rozdělila oheň v krbu a já si sedla do křesla. Mica si hrála se svou sestrou. Nevím jak se jmenuje, ale dala jsem jí přezdívku Bi. Položila jsem Judith na gauč a šla do horního patra. Vlezla jsem hned do prvních dceři a byla tam koupelna. Zkusila jsem jestli funguje, fungovala. Napustila jsem si vodu a umyla se. Pak jsem zašla pro Judith.
,, Půjdeme s Tyreesem omrknout okolí." řekla mi Carol a já kývla.
,, Mico, Bi, až umyju Judith půjdete vy." Řekla jsem a holky přikývli. Umyla jsem Judith a pak šli holky. Carol se vrátila a Tyreese byl stále venku.
,,Co se mu stalo? " Zeptala jsem se jí a pak jsem si sedla.
,,Rozdýchává to, že jsem já zabila ty dva nakažené, byli až moc velkou hrozbou pro nás." Řekla a já jen kývla, neměla jsem čas řešit to.
Uběhlo několik dní a Carol zase odešla s Tyreesem na procházku. Já šla dělat jídlo a hlídala jsem Judith. Mica s Bi si šli hrát ven, posledn8 dva dny furt někam mizeli. Já jsem stále chodila po domě jako bez duše. Chyběl mi Daryl. Včera jsem seděla na posteli a kreslila jeho portrét... Dívala jsem se na něj pokaždé když jsem ta šla. Už je to skoro hodina a půl co jsou pryč.
,, Panebože!!" Slyšela jsem výkřik z venku, poznala jsem že je to Carol. Vyběhla jsem ven a spatřila scénu jako z hororu. Bi stála nad zakrvácenou Micou. Ona jí zabila, ona zabila vlastní sestru.
,, Už je v pohodě, už bude spokojená a šťastná." Říkala Carol a Tyreesovi. Na nic jsem nečekala a vytáhla pistol s tlumičem. Šla jsem pomalu k ní. Koukla jsem se na Carol a ta jen kývla. Natáhla jsem pistol a střelila, tlumená střela se zabývá do její hlavy a ona se sesypala Carol do náruče. Hned jsem zabodl Mice nůž do hlavy a pak jsem se podívala na ty dva. Rozhodli jsme se, že už tady nezůstaneme. Sbalili jsme věci a připravili Judith.
Vešli jsme zpět na železnici a šli směrem k Terminusu-útočiště pro bezmocné. Tak tomu řekl Tyreese. Byli jsme zase jen čtyři. Snad v Terminu najdeme zbylé členy naší skupiny.
Další kapitola a ti co viděli seriál ví jak Terminus dopadne.
Mám vás rada Nikola 😍😍
ČTEŠ
(Ne)přežíváme, žijeme
FanfictionKONEC. Tak by Nikol popsala svůj život jedním slovem. Na začátku zvratu přišla o vše co kdy měla, o své známé, svou rodinu, svého přítele. Jednou jí ale najde někdo kdo pro ní jednou bude víc než jen zachránce, jednou bude celá jeho skupina víc než...