Když jsem ležela v Darylovém objetí rychle jsem usla.
Stála jsem u stodoli a dívala se na vrata.
,,Nikol, pomoc!" slyšela jsem volat Sofii, rychle jsem utíkala k vratům a začala jsem otevírat.
,,Nikol, prosím pomoc!" další hlas ze stodoli, byl to Daryl, tak jsem zrychlila. Otevřela jsem vrata a vběhola dovnitř. Zarazila jsem se když jsem viděla všechny ze skupiny jak je žerou mrtváci.
,,Ne! Ne! Ne!" křičela jsem a brečela. Klekla jsem si a mrtváci se na mě otočili. Začali se přibližovat. Už se natahovali a já křičela. Jen kousek, prolomili ho a pak....
,,Nikol, vstávej." zatřepal se mnou někdo a já leknutím otevřela oči.
,,Daryle!" zakřičela jsem a rychlostí světla jsem jej objala. Začala jsem brečet a klepala jsem se.
,,Co se stalo?" obímal mě a hladil mě po zádech.
,,Zlý sen, bála jsem se že..." nechtěla jsem to doříct, nechtěla jsem aby věděl, že jsem slabá.
,,Že co?" podíval se mi do očí a pohladil mě po tváři.
,,Že jsem tě ztratila." sklopila jsem hlavu a utřela si slzy. On mi zvedl hlavu a usmál se.
,,Mě neztratíš neboj, budu těještě dlouho štvát." ušklíbl se a já ho jen objala. Postavila jsem se a oblekla jsem si tričko a kalhoty. Vylezla jsem ze stanu a zamířila k hrobu Sofie. Sedla jsem si k němu a koukala se na kytky.
,,Promiň mi to." zašetpala jsem.
,,Ono to bude dobrý, časem, někdy se to muselo stát, lepší dříve než později." řekl hlas vedle mě a já se tam otočila.
,,Jo... Co Carl, jak to zvládá?" zeptala jsem se Lori.
,,Myslím že bude v pořádku, celkem ho to bolelo, ale koho ne." jen jsem kývla a dívala se zase na kytky. Lori po chvíli odešla a já tam seděla zase sama, tupě jsem zírala do hlíny a doufala, že se nám Sofie a všichni ostatní vrátí, ale koho si svět vezme už nevrátí. Koukla jsem se kolem sebe a všimla si že se u farmy něco řeší, pomalu jsem se zvedla a podívala se na svou ruku, včera se mi trochu roztrhla a jak jsme pohřbili Sofii tak mi jí Hershel zpravil a už byla celkem v pohodě, jen jsem jí potřebovala převázat. Pomalu jsem se blížila k farmě.
,,Co se děje, Ricku?" zeptala jsem se když schovával něco do auta.
,,Hershel, odešel do města a já s Glennem pro něj deme." oznámil mi a otočil se na mě.
,,Počkejte, pujdu s váma." oznámila jsem mu a šla si pro věci, mezi tím se u auta nashromáždili lidi a bavili se o něčem. Přišla jsem k autu a dala si batoh dovnitř. Daryl se na mě podíval a pokrčil obočí.
,,Jdu s něma." oznámila jsem mu a políbila ho.
,,Proč?" zeptal se naštvaně.
,,Dusí mě to tu, potřebuju na chvilku pryč, miluju tě." nasedla jsem do auta a čekala až nastoupí Rick s Glennem. Když se tak stalo vyjeli jsme do města. Seděla jsem vzadu a koukala po okolí.
,,V pohodě, Nikol?" zeptal se mě Rick.
,,Jo v pohodě, co ty?"
,,Fajn. Já jen děkuju ti." usmál se.
,,Za co? Nic jsem neudělala."
,,To se Shanem, je dost výbušný a tohle bylo přes čáru, ale i i pře to s tou rukou ses ho snažila zastavit a bránila jsi mě, díky."
ČTEŠ
(Ne)přežíváme, žijeme
FanfictionKONEC. Tak by Nikol popsala svůj život jedním slovem. Na začátku zvratu přišla o vše co kdy měla, o své známé, svou rodinu, svého přítele. Jednou jí ale najde někdo kdo pro ní jednou bude víc než jen zachránce, jednou bude celá jeho skupina víc než...