Bylo to jako tehdy než jsme našli věznici. Byli jsme slabí, vysílení, a hlavné smutní. Chyběl mi jeho dotek, jeho pohled, jeho ústa, chyběl mi celý, od hlavy až k patě.
,, Už tam skoro budeme." Začal Tyreese a já jen kývla.
Daryl
Už pár dnů mám cestu s několika pitomci. Beth se mi ztratila a oni mě pak našli. Prý někoho hledají a já jim chtěl pomoc. Upřímně si myslím že je to banda kreténů. Velel jim Joe, prý je to jejich vůdce. Hnali jsme se po tom blbci už druhý den. Mě už to pomalu přestávalo bavit, já hledám někoho jiného a rozhodně je nechci zabít. Hlavně jí, chci se k ní přitulit, políbit, obímat, chybí mi celá.,, Chlapy, tady ho máme. Je tam ještě s nějakými dvěma. Jeden spí v autě. Já, Ken půjdeme na ty dva u ohně, Jack půjde pro toho v autě a ty, Daryle, budeš pro jistotu vzadu u auta, pak jak budou zajištění můžeš vylést, tady Mike a Met budou s tebou." Řekl Joe a my kývli, šli jsme na své místa.
,,Ale, ale, přesně tebe jsem hledal." Řekl až moc šíleně Joe a položil svou hlavici pistole k jeho hlavě. Neviděl jsem kdo to je, ale měl jsem divný pocit.
Rick
Byli jsme s Carlem a Mischonne na čcestě do Terminu. Teď jsme si dali pauzu, já s Mischonne jsme seděli u ohně a Carl byl v autě a spal. Seděli jsme a bavili se jaké to bude v Terminu. Seděli jsme a najednou se mi u spánku objevila hlavice pistole.,,Ale, ale, přesně tebe jsem hledal." Začal nějaký chlap co držel tu pistol.
,, Nene, ani se nehýbe." Řekl a za Mischonne se postavil další a držel jí pod krkem. Bál jsem se o Carla.
,, Jacku, můžeš." Zavolal na někoho a z boku auta vylezl nějaký Tlusťoch a držel Carla.
,,Tati?" Zeptal se mě se strachem.
,,Tak to je tvůj mladej jo?" Řekl a já se na něj hnusně podíval. Najednou se ten co držel pistol u mé hlavy postavil přede mnou a klekl si.
,,Hele, jak se jmenuješ?" Zeptal se mě a já se zamračil.
,,Rick." Řekl jsem přes zuby. A on se jen šíleně usmál.
,, Víš, Říčku, zabil jsi jednoho mého chlapa a ten se pak změnil a napadl mého dalšího. Takže... Teď zabiju tohoto tvého syna a pak si s tady touhle kurvičkou každý užijeme a ty, ty se budeš dívat, pak zabiju i tebe." Řekl a podíval se na Carla. Najednou se začali blížit kroky z póza auta. Byli tam tři siluety a já nevěděl co čekat. Že stínu vyšel jeden tlusťoch, pak jeden zrzek a pak tam stál on. Díval se mi přímo do očí a pohledem se omlouval. Dary, byl zničený, asi ztratil Nikol.
,,Joe, počkej. " Řekl najednou a ten Joe se na něj otočil.
,,Tito lidé, jsou hodní." Řekl a on na něj hodil nenávistný pohled.
,,Hodní? Tenhle chlap zabil mého chlapa, uškrtil ho, a ten pak napadl mého. Tito lidí nejsou hodní." Řekl k němu.
,,Jsou hodní." Řekl pyšně.
,, Ty lžeš, víš co příjde když mi lžeš..." Řekl a usmál se zase úplně šíleně. Mávl na ty chlapy co byli s Daryle a ti ho začali mlátit.
,,Tak teda, Ricku, teď je na řadě tvůj syn." Řekl a otočil se na Daryl a pak na Carla. Daryl pořád kopali a mlátili. Joe si čupl ke mě a já dostal příležitost. Napřáhl jsem se a dal mu hlavou pecku do hlavy. Tím že se všichni zajímali co se děje, jsem vzal svůj revolvér a zastřelil chlapa co držel Mischonne a pak i toho co držel Carla. Joe už se vzpamatoval a chytl mě pod krk. Vypadal silně, ale já bojoval o životy mé rodiny. Viděl jsem jak Mischonne za byla ty co mlátili Daryla a já měl před očima najednou rudo, Joe mě držel pod krkem a já neměl jak bojovat, prudce jsem se přiblížil k jeho krku a zakousl se, horká tekutina mi vystřídal na obličej a já kousek kůže strhl. On začal součet a pak jsem jen vzal pistol a střelil ho. Carl a Mischonne se na mě dívali s hrůzou v očích a Daryl se pomalu zvedal.
ČTEŠ
(Ne)přežíváme, žijeme
FanfictionKONEC. Tak by Nikol popsala svůj život jedním slovem. Na začátku zvratu přišla o vše co kdy měla, o své známé, svou rodinu, svého přítele. Jednou jí ale najde někdo kdo pro ní jednou bude víc než jen zachránce, jednou bude celá jeho skupina víc než...