Nevím co se dělo tam venku, ale my šli po schodech do patra kde měla proběhnout výměna. Sledovala jsem Daryla a byla ráda za to, že budeme mít konečně Beth zase u sebe, tak moc bych si přála aby tady byla i Maggie. Jen co si převezmeme Beth a Carol pojedeme za nimi a Maggie bude mít zase svou sestru. Kráčeli jsme po chodbě a zastavili se u dveří se skleněnými dveřmi. Rick se šel podívat přes okno a já viděla jeho, poňekud šťastný výraz.
,,Jdeme." Řekl poňekud šťastně a otevřel dveře. Všichni jsme vešli do chodby a radostí vydechli. Nedokázala jsem popsat jak moc šťšťastná jsem z toho, že tady stojím a vidím Beth s úsměvem. Neuvědomila jsem si jak moc mi chyběla, ale teď vím že mi chyběla opravdu hodně. Nedokázala jsem si představit jak je asi Daryl šťastný, ale asi opravdu moc, jeho oči se rozzářili a já byla po dlouhé době šťastná. Beth se na nás usmívala a já na ní.
,,Tak fajn, jeden z našich za jednoho z vašich." Řekl Rick a jejich velitelská kývla. Rick vyšel s ženou, kterou jsme drželi k výměně a velitelská vyšla s Beth. Proběhla výměna, Rick se obejal s Beru a pak šli k nám. Jako první se Beth objala se mou.
,,Ani nevíš jak ráda tě vidím." Šeptal jsem jí do vlásů, když jsme se obíhal.
,,Nápodobně, jsem ráda že jsi zase s Darylem spolu, myslel si že jsi umřela." Řekla a podívala se na zmiňovaného.
,,Nebyl daleko od pravdy, děkuji, že jsi s ním byla." Řekla jsem nakonec a pak se Beth otočila a šla k němu. Objali se a něco si řekli, nevím co se mezi nimi stalo, ale myslím že byli moc dobří přátelé.
,,Teď Carol." Řekl Rick a kývl na Daryla, který vyšel a mužem. Carol byla na vozíčku, opatrně vstala a měla u sebe i svůj batoh. Došli k nám a Carol se pak opřela o Tyreese.
,,Chci ještě Noaha." Dodala velitelka a my se na ní podívali, Beth se dívala nenávistně, Bůh ví čím si prošla... ,,Když odešel při slavnostním na jeho mýto Beth, když odchází, musí jít zpět on." Dodala s já jí chtěla kulkou prostřelit hlavu.
,,Takhle dohoda nezněla." Řekl Rick a já kývla. Noah se začal šourek k té velitele, ale Beth ho zastavila.
,,To je dobrý." Šeptl jí a ona ho objala. Pak se otočila na Velitelku a šla k ní.
,,Už to chápu." Řekla Beth a z někam vytáhla nůžky, zabodla je velitelce do ramena a ta vytáhla pistoli, slyšela jsem jen silný výstřel a pak jsem cítila kapky krve na obličeji, když jsem se podívala, viděla jsem Bethiino tělo a zakrvácené blond vlasy, ona jí zabila. Beth padla na zem a Daryla na nic nečekal se slzami v očích vytáhl zbraň a i přes protesty velitelky jí prostřelil hlavu. Daryl brečel a stále držel pistol v napnuté ruce, Carol k němu přišla a chytla ho za ruku a on jí dal dolů.
***
Vycházeli jsme ven a viděli Maggie která přicházela i s ostatními. Daryla držel Beth a byl úplně vzadu, vyšla jsem spolu s Rickem a podívala se na Glena, se slzami v očích jsem zakroutila hlavou, on pochopil, šla jsem k Maggie a pak se otočila, vyšel Daryl s Beth v náručí. Maggie začala křičet a sesunula se k zemi. Glenn jí chytl a já si klesla k ní. Objala jsem jí a nechala jí ať brečí na mé rameno. Bolelo mě jakkoliv si uvědomit, že jsme přijali o dalšího člena skupiny a hlavně o Beth, mladou, stále se usměvavou Beth. Pamatuji si na každou vzpomínku s ní a hlavně na oslavu Maggie, kdy Beth upekla dort a pak se slavilo. Byla sluníčko naší skupiny a teď jsme jí ztratili.,,Pojďme, musíme pryč..." Řekl zdrcený Rick a já pomohla Maggie na nohy. Bylo mi jasné jak zničená je, přisla o posledního člena rodiny, teď měla jen Glenna, svého manžela. Věřím, že spolu budou mít skvělou rodinu a zestárnou spolu. Šli jsme k hasičskému autu a pomalu všichni nasedali. Abe řídil, vydali jsme se pryč z města. Celou cestu jsme mlčeli, nebylo co říkat, všichni jsme truchlící nad stratou milovaných osob. Šli slyšet jen vzliky Maggie a Sashi. Seděla jsem mlčky vedle Daryla a měla ruce položené na Betheiných Novák, nechtěl jí pustit. Byl zlomený, takhle vypadá zlomený Daryl Dixon? Pomyslela jsem si.
,,Došla nafta." Řekl Aba a my vystoupili.
,,Tady jí může pohřbít." Šeptla jsem k Maggie a ona kývla. Abe, Eugen a Rick s Otcem začali kopat jámu, já se šla kouknout kolem. Vzala jsem si luk a pár šípů a zašla do lesa. Krášela jsem potichu a ohlížela se kolem sebe, bylo až moc velké ticho. Ozvali se kroky a já se otočila tím směrem.
,,Králíčku... Normálně bych tě nechala žít, ale stejně tě někdo sežere." Šeptla jsem a vystřelila, trefa. Vzala jsem králíka za uši a šla pomalu k cestě. Bylo mi jasné, že nám nebude stačit jeden králík, po chytala jsem pár veverek a šla. Hodila jsem jídlo na zem a sedla si do příkopu. Bylo ticho, Daryl rozdělal oheň a rozkuchal oběti. Beth už byla pohřbená.
,,Kousek odsud je město, mělo by tam být bezpečno." Řekl najednou Noah a my kývli.
,,Zítra tam zajdeme." Řekl Rick a podal mi kus opečeného masa. Roztáhl deku a lehl si s Judith na ní. Carl se k němu přidal. Já vzala zbraň a vylezla na auto za Rositou.
,,Znala jsi jí?" Zeptala se po chvilce ticha.
,,Po Maggie to byla má nejlepší kamarádka, od začátku tohoto." Řekla jsem tiše.
,,Nebrečela jsi..." Řekla a já se na ní nechápavě podívala. ,,Nebrečela jsi, za celou dobu co tě znám jsi nebrečela ani jednou, když umřel Bob, když se Daryl ztratil a ani teď. I Daryl brečel a to je co říct." Dodala abych pochopila.
,,Nebrečela jsem se už dost... Ano bolí mě to a ani nevíš jak, ale po tomhle všem, kdyby jsi chtěla ať brečím pokaždé co se stane něco špatného, tak bych brečet nepřestala. Tenhle svět mi sebral to jediné co jsem brala jako svůj život a dal mi nový život, novou naději. Ano tenhle svět je prohnilej všelijakými hnusí, zkurvenými lidmi a mrtváky a hlavně smrtí námi milujících lidí, ale podívej se na mě, Eugena, Abrahama, Ricka, Sashu, Maggie, Glenna a všechny ostatní. Tohle je tvůj nový život, ty a Abraham máte novou šanci, kterou by jste v minulém světě ani nedostali. A co já a Daryl, nikdy bychom nebyli spolu, kdybych nepřišla o milujícího přítele a jeho dvě děti, o matku s otcem, které jsem ani jako rodiče nepoznala. Tohle nám to dalo, i když nám to tolik bere. Postav se a bojuj, nebul v rohu jako zničená bytost." Dokončila jsem svůj monolog a koukla se kolem sebe, zjistila jsem že mě všichni poslouchali.
,,Máš pravdu, díky." Šeptla a já kývla. Odešla ze střechy a po chvilce za mnou přišel Glenn.
,,Maggie už spí?" Zeptala jsem se tiše.
,,Jo, spí." Řekl se smutným úsměvem. ,,Díky..." Šeptl.
,,Za co?" Zeptala jsem se nechápavě a podívala se na Daryl sedícího u stromu ve tmě.
,,Za to co jsi řekla, všichni máme novou šanci... Upřímně nevím co bychom dělali kdyby ses nevrátila a spolu s Carol nezachránila." Vysvětlil.
,,To spíše Carol vás zachránila, já ji jen hlídala záda..." Řekla jsem a podívala se s mírným úsměvem na zmiňovanou.
,,Myslím, že jednou budeš leader. Máš na to hlavu a i sílu. Jednou převezmeš Rickův ůkol." Řekl a já zpozorovala.
,,Nechci velet. Glenne... Až moc rychle jsi zmoudřel." Řekla jsem a poškrabala se na zátylku.
,,Běž si lehnout na chvilku to vezmu."
,,Díky." Teď jsem to byla já kdo děkoval. Slehla jsem že střechy a lehla si ke stromu. Snažila jsem se usnout, ale nešlo to. Ucítila jsem dlaň na mých bocích, přitulila se k dotyčnému a pak spokojeně usla.
Konec nové kapitoly a konec příběhu naší Beth, snad se nezlobíte....
Mám vás rada,
Nikola 😍😘
ČTEŠ
(Ne)přežíváme, žijeme
FanfictionKONEC. Tak by Nikol popsala svůj život jedním slovem. Na začátku zvratu přišla o vše co kdy měla, o své známé, svou rodinu, svého přítele. Jednou jí ale najde někdo kdo pro ní jednou bude víc než jen zachránce, jednou bude celá jeho skupina víc než...