Pohled třetí osoby:
Nikdo nevěděl co se stalo, Nikol vůbec nereagovala a když už se zdálo, že jsou ztracení našli něco co opravdu nečekali. Nechápali jak se to povedlo ale na zadní straně jejího zranění našli velkou díru, Maggie zkontrolovala jen vstupní ránu, ta nebyla tam velká a proto se zdálo že Nikol bude v pořádku, ale jakmile našli výstupní ránu opak byl pravdou.,,Kurva! Kurva! Kurva!" Nadával Daryl, ale to mu bylo houby platné, jediná žena, která ho naučila milovat, se kterou chtěl mít rodinu, kterou si chtěl jednou i vzít - ano tímto si byl více než jistý, tím že si vezme Nikol - leží právě před ním na zemi a umírá jeho vinnou. ,,Kurva!!!" Zakřičel naposledy, vstal rozkopl balík sena a šel ke stěně stodoly a začal do mí mlátit pěstí.
Na druhé straně se krčila Maggie v Glennově náručí a brečela, nemohli Nikol nahmatat tep, nikdo to nechtěl vzdát, nikdo. Ztratila tolik krve... Glenn se jen s těží držel aby taky nepropadl v pláč, Mischonne utišovala Carla, který oplakával Nikol, za tu dobu mu vešla do srdce a nemohla z tama odejít, ať se snažila Mischonne sebe víc nedokázala udržet slzy a taky spustila pláč. Daryl už s téměř rozmlácenou pěstí už taky moc nevydržel a při náporu Ricka, který měl taky slzy na krajíčku, a Carol, která na tom nebyla o moc lépe se aspoň trochu uklidnil a začal brečet také. Abe se naklonil k Nikol a díval se na ní, nechápal jak někdo jako ona může umřít. Chvíli jí sledoval a pak jí zkusil nahmatat tep.
,,Mám ho!" Zaradoval se, když se mu začalo do rukou ozývat lehké tepání. Jako první zareagovala Maggie a ta hned začala kontrolovat jestli má Abe pravdu. Daryl pozoroval a čekal na reakci Maggie.
,,Má pravdu, má ho..." Přikývla Maggie a všichni, ale opravdu všichni si s úlevou oddychli. Maggie udělala pár opatření a nakonec nějakým způsobem Nikol stabilizovali. Noc proběhla tak, že se u Nikol střídali stráže, sice u ní byl celou dobu Daryl, ale ten po chvíli usnul.
Venku vládla bouře a Daryl se z úder kapek do stodoly vzbudil. Zkontroloval Nikol, stále dýchala, ale příliš pomalu. Stále spala a on se bál, že se už neprobere. Díval se na vrata a mezi prkny v meze Ráchel zahlédl několik stínů, postavil se a šel se podívat ven. V bouři přes mezery viděl stádo mrtvaku, hned se opřel o vrata a začal na ně tlačit, ale mrtvaci byli moc silní. Postupně se k němu přidali všichni co mohli, netrvalo dlouho a po pár hodinách snažení se všichni vzbudili opření o vrata. Maggie šla se Sashou ven, Daryl s Glennem a Rickem zůstali u Nikol a kontrolovali jí.
,,Má pomalý tep, a přerývaně dýchá." Řekl Glenn a podíval se na ztrápeného Daryla.
,,Dejte tomu čas, musíme jí dát do kupy." Uklidňoval je Rick.
,,Čas na co? Na to až umře? Ne Ricku to já nedovolím, potřebuje pomoc!" Zakřičel na něj Daryl.
,,A kde máme tu pomoc najít?" Zeptal se naštvaný Rick.
,,Lidí..." Uznal se tichý hlas od vrat a všichni se tam otočili. Stala tam Maggie, Sasha a nějaký upravený muž. Ano upravený, všichni se na něj dívali jako na něco nemožného, vlasy měl sestříhané, oblečení měl měl čisté.
,,Zdravím, jsem Přítel. A přišel jsem vám nabídnout pomoc." Řekl ten muž a Rick k němu přistoupil a velice nelidsky ho poslal pěstí na zem.
,,Co blázníš?" Zaječela Maggie a nenávistné se na Ricka podívala. ,,Nabízí nám pomoc a to možná i pro Nikol!" Zakřičel naposled a všichni se otočili na zmiňovanou ženu, ležící na zemi.
,,Co když je to stejný hajzl jako ti v Terminu?" Zeptal se Rick a podíval se na muže, kterého Daryl svázal.
***
Rick, i když velice neochotně, na podmínky přistoupil, muž jménem Aaron se s nimi domluvil a Rick, Glenn, Abe a Rodina šli zkontrolovat silnici, na které se měl nacházet karavan. Daryl zůstal u Nikol, stále jí zpomaloval tep a on se bál, že príjde to na co už se chystali všichni. Seděl u ní a pozoroval její lehce se zvedající hrudník.
ČTEŠ
(Ne)přežíváme, žijeme
FanfictionKONEC. Tak by Nikol popsala svůj život jedním slovem. Na začátku zvratu přišla o vše co kdy měla, o své známé, svou rodinu, svého přítele. Jednou jí ale najde někdo kdo pro ní jednou bude víc než jen zachránce, jednou bude celá jeho skupina víc než...