Jak to bylo?

60 2 0
                                    

Ahojte, je tady nová kapitolka, bude trochu jiná, to poznáte. doufám že se vám bude i přes to líbit.

SO LET'S GO!!!

,,Ní!!'' zavolal na mě zase. Přiběhla jsem do kuchyně kde stál u plotny a dělal večeři.

,,Co?  Jo promiň,  zapomněla jsem. Jack a Luke jsou v pokojích a dělají úkoly. Hned tam zajdu." Řekla jsem hned a šla si pro své oblečení do zimy.

Nikdy jsem se neoblíkala moc teplé,  vždy mi bylo teplo,  ať už v 30° nebo v -10°

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Nikdy jsem se neoblíkala moc teplé,  vždy mi bylo teplo,  ať už v 30° nebo v -10°. Nikdo to nechápal,  ani Mike.  Bylo mi hrozně,  jak jsem na tohle mohla zapomenout?  Vzala jsem si kabelku a šla k našemu autu. Jelikož bydlíme ve velmi lestnatém terénu musím si vzít mého mazlíčka.

Dostala jsem ho jako dárek od plukovníka z armády

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dostala jsem ho jako dárek od plukovníka z armády.  Pracovala jsem pro armádu,  takže jsem byla dosti za vodou,  dalo by se říct. Sedla jsem do auta a zapla si hudbu.

,,Tak fajn, jedem pro výsledky." Šeptla jsem a rozjela se. Jela jsem klidně,  nikde nic co by mi mělo cestu stěžovat. Dojela jsem do města... Fajn teď doktor, a pak pošta. Zaparkovala jsem hned u nemocnice. Vběhla jsem dovnitř a šla hned na recepci.

,,Ahoj, kde najdu Martina?" Zeptala jsem se Jey a ta se na mě usmála.

,,Ahoj,  Nikol, je na lékařáku..." Odpověděla mi a já kývla a šla na to místo. Zaklepala jsem.

,,Dále!" Ozval se tlumený hlas a já vstoupila.

,,Ahoj,  jdu pro ty... Martine jsi v pořádku?" Zasekla jsem se, když jsem se dívala na zničený výraz  člověka, kterého jsem znala od doby co žiju v Americe.

,,Nik..." Začal a já si sedla.

,,Neříkej,  že..." Nedořekla jsem a sedla si se slzami v očích na gauč,  který tam byl.

,,Jo... Poslední stádium... Nevím proč jsme to nenašli dříve... Bez příznaků to nešlo..." Řekl se slzami v očích.

,,Jak dlouho? " Zeptala jsem se a to mi už tekli slzy.

(Ne)přežíváme,  žijemeKde žijí příběhy. Začni objevovat