Nový přírůstek

79 5 0
                                    

O několik dní později

Dlouho jsme neměli takový prostor jako dnes, nezdálo se mi o tom, že bych někdy byla ve vězení, i když se přiznám, daleko jsem k tomu neměla. Seděla jsem na posteli a četla si knihu, kterou jsem měla v batohu, ten jde se mnou už od začátku tohoto světa.

,,Nikol!" zavolala na mě Lori, seběhla jsem rychle schody, bála jsem se, že se něco děje.

,,Ano, co se děje?" zavolala jsem ve dveřích.

,,Nic, já jen, že je čas oběd." zasmála se na mě a já jen kývla, sedla jsem si ke stolu vedle Carla, koukla jsem se na něj a všimla si jak slastně jí, usmála jsem se a hned se zvedla. Podívala jsem se na něj a usmála se, postavila jsem svou misku před něj a všichni se na mě podívali, ignorovala jsem jejich pohled a hlavně ten Darylův.

,,Nepotřebuju tolik jídla, klidně si dej." řekla jsem s úsměvem, pohladila ho a zmizela ve své cele. Zase jsem si četla, jídlo mi ani nechybělo. Najednou jsem položila knihu a vyšla ven z cely, zamířila jsem ven, ven z věznice. vyšla jsem ze dveří a nechala na sebe dopadat paprsky slunce.

,,Tohle je báječné." zašeptala jsem a nadechla se. Otočila jsem se ke dveřím a usmála se na stojící postavu u nich.

,,Co?" zeptal se s ušklíbkem a šel ke mě.

,,Nic." usmála jsem se na něj a chtěla odejít, ale on mě chytil za ruku a otočil si mě čelem k sobě.

,,Co je?" zeptala jsem se ho s úšklibkem.

,,Ty víš." usmál se a dal mi pusu na líčko.

,,Strážní věž?" usmála jsem se ho a on jen kývl, rozběhla jsem se tím směrem a on mě předběhl.

,,Daryle! To není fér." zakřičela jsem na něj a on se najednou zastavil, otočil se ke mě a já ho sledovala, blížil se ke mě a pak mě nabral na ramena. Smála jsem se jako malé dítě, po tak dlouhé době to byl zázrak. Doběhl se mnou na věř a tam mě položil na madraci co jsem tam dali. Usmál se na mě a začal mě líbat na krku, líbilo se mi to a všechno bylo tak strašně rychlé i když jsme byli spolu na věži asi hodinu.

,,Hele, Lidí!" zakřičel na nás volat Rick z venku, pousmála jsem se na Daryla a pak se hned postavila a oblékla si tilko a kalhoty, Daryl se postavil a zabručel a bez trika vyšel z dveří na verandu.

,,Co je?" zavolal na Ricka a venku se jen smálo.

,,Už jste hotový?" zavolal Glenn a já se začala smát, Daryl se na mě podíval a pozvedl obočí. Vzala jsem ho za ruku a potáhla ho dovnitř.

,,Prostě si oblékni tričko a pojď." usmála jsem se a on tak udělal. Slezli jsme schody a přišli jsme k ostatním a já se na ně jen usmála.

,,Nebudeme to řešit, fajn?" zeptal se Rick s Glennem a já jen kývla.

,,Vyčistíme další blok a chceme va..." nedořekl Rick, protože ho přerušil nehorázný kravál  alarmu.

,,Co to kurva je?" volal kolem sebe Daryl, ale já už utíkala k dveřím našeho bloku a čistila to tam, protože se tu dostali mrtváci, Bůh ví z kama. Zabili jsme je všechny, ale zvuk neustával.

,,Musíme to zastavit." křičel Glenn a my souhlasili. Najednou se zase objevili mrtváci, ale těch už bylo moc, rozdělili jsme se. Já, Lori, Carl a Maggie jsme vlezli do dveří a mrtváci se hnali za námi, našla jsem nějaké kovové dveře, otevřela je, bylo tam čisto.

,,Lidi, rychle!" šeptla jsem na ně a všichni se rychle ztratili ve dveřích, slezli jsme schody a byli chvíli ticho, dokud se nestalo to na co jsme se připravovali celou dobu, ale my teď nebyli připraveni.

(Ne)přežíváme,  žijemeKde žijí příběhy. Začni objevovat