Něco navíc

77 4 3
                                    

Probudila jsem se docela brzo, otočila jsem se a zjistila, že vedle už nespí Daryl. Vstala jsem, oblékla si černé ryfle, tilko a modročernou košili,  upravila jsem si vlasy a vzala si batoh na záda. Rychle jsem seběhla schody a zamířila do kuchyně.
,,Ahoj..." Pozdravila jsem sedící Michonne a vzala si kousek koláče který upekla Carol, položila jsem jej na kuchyňskou linku a začala si do batohu schovávat petky vody.
,,Ahoj,  nemusíš tak spěchat... Jedete až za hodinu." Přerušila mě Michonne a já se na ní otočila, kousla jsem si do koláče a usmála se.
,,Hci být připřavena." Řekla jsem s plnou pusou a napila se kávy. Dala jsem si poslední kousek koláče naposledy se napila kávy a šla ke dveřím.
,,Nikol..." Zavolala za mnou Michonne a já se otočila. Hodila po mě jablko a já ho s lehkostí chytla. ,,Buďte opatrní." Řekla a já kývla.  Vyšla jsem z domu a směřovala k Aaronovu domu.  Když jsem tam došla zaslechla jsem jak se tam směje nějaká žena, hned jsem jí poznala. Vešla jsem do domu bez zaklepání -já vím velice neslušné, ale ta potvora je upjatá na Daryla- vešla jsem do obyvacího pokoje, kde se smích ozýval.
,,Ahoj,  Alice..." Řekla jsem skrz zuby a dívala se na ženu, která se plazí po mém příteli.
,,Ahoj,  Nikol." Řekla podobně otráveným hlasem jako já a odtáhla se od Daryla.
,,Jak ses vyspala?" Zeptal se mě Daryl a snažil se mě políbit, ale já se mu šetrně vyhla a odešla za Aaronem do kuchyně. Byli jsme tu každý den,  takže jsem se tu chovala jako doma,  sám Erick nam to řekl. Když jsem došla do kuchyně Aaron něco chystal.
,,Ahoj,  pomůžu ti?" Zeptala jsem se a on se na mě otočil.
,,Nemusíš, měla jsi kávu?" Zeptal se a já se opřela o odkládací stůl.
,,To vypadám tak hrozně?" Zeptala jsem se a trochu jsem se usmála.
,,Spíš naštvaně, promiň nechtěl jsem jí tu, ale ona se tu vetřela." Řekl jako bych se ho na to ptala.
,,Aarone, mě je to jedno, jestli spolu ti dva nic nemají tak zatím jí chci jen co nejvíce od něj držet. Ale jakmile na něj něco zkusí nebo se s ní vyspí, oba poletí do toho největšího stáda mrtváků." Řekla jsem přísně a vzala si kávu, kterou mi podával v mém oblíbeném hrníčku.
,,Mluvil jsem s Dianou." Řekl najednou a já se dívala nechápavě. ,,Víš, že máš zítra narozeniny?" Zeptal se najednou a já ztuhla, jak to zjistil? No jasně... Řekla jsem u rozhovoru své datum narození a vsadím se, že mají i kalendáře.
,,A co s tím?" Řekla jsem bez zájmu.
,,Ví to Daryl?"
,,Ne a ani to vědět nebude!"  Zakřičela jsem a ve dveřích se objevil náš zmiňovaný.
,,Co nemám vědět?" Zeptal se nechápavě.
,,Na to se zeptaj své přítelkyně." Řekl Aaron a kývl na mě. Daryl se na mě jen podíval.
,,To je moje věc a nikomu, opakuju nikomu do toho nic není,  radši si jdi za Alici, ta ti o sobě klidně řekne všechno. Jdu do auta." Řekla jsem a snažila se dostat přes Daryla,  ale ten mě chytl za ruku.
,,Co se děje?" Zeptal se nechápavě.
,,Nic jen chci do auta,  tak mě pusť." Řekla jsem přísně a vytrhla jsem mu ruku a odešla. Šla jsem si sednout do auta, obvykle jsem jezdila s Darylem na motorce, ale teď jsem na to neměla ani náladu. Sedla jsem si na místo řidiče a zavřela na chvíli oči. Vyrušilo mě zaklepání na okno. Otevřela jsem oči a podívala se na Spencera. Otevřela jsem okýnko.
,,Co potřebuješ?" Zeptala jsem se jej otráveně.
,,Budeš tady zítra?" Zeptal se a já se nechápavě dívala s pozvednutým obočím.
,,Jedeme na misi, nevím kdy budeme zpět..." Řekla jsem a opřela se hlavou o opěradlo.
,,Bavil jsem se s Aaronem, měli byste být zítra ráno doma." Řekl a usmál se.
,,Sakra jak dlouho jsem tu byla?" Řekla jsem pobaveně. 
,,Šla bys mi pak s něčím pomoc?" Zeptal se znovu.
,,Jo..." Řekla jsem na uklidnění a z domu vycházel Daryla s Aaronem.
,,Tak díky a měj se." Řekl a odešel. Do auta nastoupil Aaron, ale do zadní části.
,,Co blbneš?  Pojď dopředu." Řekla jsem ale pak jsem se zastavila, když jsem si všimla, že Daryla nasedá do auta. ,,Nebo taky ne." Řekla jsem a nastartovala auto. Rozjela jsem se k bráně a u ní stál už Rick s Michonne a Carlem. Zamávali jsme jim, Abe nám otevřel bránu a my vyjeli.

(Ne)přežíváme,  žijemeKde žijí příběhy. Začni objevovat