1.Bölüm

3.6K 56 18
                                    

"ANNEEEEEĞĞ ŞU KIZINA BİŞEY DEEEĞĞ!" diye bağırdım Salona doğru. Annem Salonda elinde Oklavayla gelirken bana bağırmaya başladı.

"YAVAŞ KONUŞ KIZ, TÜM APARTMANI BAŞIMA TOPLİYACAKSINIZ. BİR GÜNÜM VAR ONUDA KAVGA EDEREK GEÇİRİYORUZ!"

İçerden elini kolunu sallaya sallaya gelen Ablama göz devirip Anneme döndüm.

"ŞU DİLARA'YA BİŞEY SÖYLE, TELEFONUMU SAKLADI VERMİYOR!"

"BAK HÂLÂ BAĞIRIYOR! BAĞIRMA KIZ!" dedi Annem bana bağırarak.

"YA ANNE BANA BAĞIRMA DİYORSUN KENDİN BAĞIRIYORSUN!" dedim yavaş yavaş sakinleşmeye başlarken.

Annem'de zaten içeriye Dilaranın yanına gitti ve Telefonumu getirerek bana verdi.

"Bağırma bidaha baban yandaki Adamla kavgalı biliyorsunuz! Evden olmak istemezsiniz." dedi sakince. Dilara ve Melis hemen susarken Ablam onlara gülerek bakıyordu.

Dilara GÜR:
Benim Kardeşim olur kendileri. Kendisi daha 13 yaşında ve Arkadaşı bol, yani şöyle say say bitmeyen Arkadaşları vardır sıkıcı....

Melis GÜR:
Bu'da diğer Gardaşım. Bu 14 Yaşında 1 Yaş daha büyük, ama aynı boydalar ve çok benziyorlar. 3 tane en yakın Arkadaşı vardır, belki Okulda daha vardır ama benim bildiğim kadarı bu.

--

İçerden gelen bir diğer Kardeşime Göz devridim. Bu ne yani? Etrafa kafa atarak gelmene ne gerek var? Buna ne gerek vardı, bunu gören duyan bilen, çok komik diye gülebilir ama ben artık bıktım. Her Gün bu manzarayı görmek hoşuma gitmiyor.

İlayda GÜR:
Bu 16 Yaşındaki Kardeşim, kendisi tam bir baş belası. Sülük gibi yapışır bırakmaz, bu yüzden benden çok dayak yer. Sonrada ben azar işitirim zaten ona vurdum diye. Her konuda egosunu okşamayı bilir. Bir yerde övülürse Ablam ona 'Benim Yolumda ilerliyor' der.

Vahide GÜR:
Ablam olur kendileri.
20 Yaşında ve Kireşde çocuk bakıyor. Bence eğlenceli bir iş ama çok sabır gerektiriyor. Kendisi benimle uğraşmayı çok sever. Egosu ondan önde gider. Kendini övmeyi ve egosunu pohpohlayanları çok sever.

---

Ablam İlaydanın Kafasına bir şaplak indirdi ve "Adam gibi yürü lan!" dedi.

İlayda Ablama ters bir bakış atıp "Ben Kızım lan!" dedi sonra aklına birşey gelmiş gibi devam etti "Dün içinden nasıl geçtim ama!" dedi zafer gülümsemesi ile.

Ablam Gözlerini devirip sabır diledi ve "Mal Maç berabere kaldı neyin kafası? Ayrıca Kuralları kapatmıştık bu yüzden fazla Gol yemedin!" dedi sinsi sırıtışı ile.

Annemin gelmesi üzere herkez sustu, çünkü Annem pek böyle konular hakkında konuşmayı sevmez.

Beraber yerdeki sofraya kahvaltılıkları indirmeye başladık, zaten o aradada Annem Babamı çağırmıştı.

Hep beraber Sofraya oturduk. İlayda bağdaş kuruyor diye "ANNEE ŞU KIZINA BİŞEY DE BAĞDAŞ KURMASIN!" dedim. Çünkü Yer Masasında Yemek yiyorsanız birde 7 Kişiyseniz sıkışıyorsunuz.

Kahvaltıdan sonra elime Telefonu aldım ve benim Okuldan Arkadaşlarıma yazmaya başladım.

Grup: Türkkızlarıı 😂😋😉

Beyza: Ya buluşalımmı Kızlar bugün?

İpek: Bilmiyorum olabilir aslında, ama biliyorsunuzki Anneme sormadan olmaz.

Aylin: Benim Annem saten izin verdi.

Kumsal: Ya gerçekten Aylin bu nasıl bir Türkçe yaa? Saten değil ZATEN. Hayır neyi bu kadar zorki?

Apartmandaki Yabancı {mafya}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin