25. Bölüm

376 32 0
                                    


: Talha Demir

Kendi aptallığım!
Gerizekalıyım ben!
Adamın gecenin birinde ne işi olsun ki?!
Aptalın tekiyim cidden!
Yeni ameliyat olmuş biriydim ben, yorgundum, üstelik uyku en sevdiğim şeydi!

Dün girdiğimiz iddiayı kayıp etmiştim! Ne olursa olsun odadan çıkmadı, odaya doktor girince bile! Gözlerini kırpmadan beni izledi, bende yorgunluktan uyumuşum!

Sinirlerim bozuldu!
Hayır yani benim aptallığım, adam çoktan reşit olmuş yakında moruğun teki olacak, ben gitmiş saçma sapan iddiaya girmiştim.

Hayır yani aklım neredeydi dün benim?!

Ameliyat olmuşum, yorgunum, uykuya aşık bir bireyim kalkmışım adamla uyku hakkında iddiaya girmişim.

Salağın tekiyim!

"Naber sevgilim." diye içeri giren Ablamla gülümsedim.

"Ne o kardeşine mi yürümeye karar verdin?" dedim gülerek.

"Yuh be! Ben kardeşine göz dikecek insan mıyım?!" diye sordu sahte bir sinirle.

Güldüm, "Ya abla, ben ortada yokken, kimden yardım istedin?" diye sordum

Ablamın yüzü birden düştü.

"Benden ne saklıyorsun?"

Sadece gözlerini kaçırmakla yetindi. Neler sakladığını elbet bir gün bulurdum. Sakladığı her neyse, ben hariç herkes biliyormuş gibi görünüyor..

Sıkıntıyla of'ladım.

"Bana sen söylemezsen bir başkası söyleyecek biliyorsun değil mi?" diye sordum.

Başını salladı.

"Bunu öğrenmek istemezsin inan bana, her şey senin iyiliğin için." dedi endişeyle.

Psikopatmış gibi güldüm.

"Benden bir şey saklaman benim iyiliğim için öyle mi? Yoksa bana güvenmiyor musun? Başka birine söylerim diye mi korkuyorsun?" diye sordum alayla.

O ise gözlerini devirdi.

"Beni kışkırtamazsın, sana zamanı gelince anlatırım. Yada kendin öğrenirsin." dedi sessizce.

Sinirlendiğim için onunla konuşmamaya karar verdim.

O'da üstelemeden getirdiği kıyafetleri bacaklarımın üstüne koydu.

Getirdiği şeyleri şöyle bir süzdüm.

Siyah pantolon ve siyah tişört getirmişti.

En alttaki siyah, uzun ve kalın hırka dikkatimi çekmişti. Böyle bir hırkamız olduğunu hatırlamıyorum.

Yattığım yerden yavaşça doğruldum. Ağrılarım hâlâ vardı, ama abartılacak kadar çok değildi.

Elimdeki elbiseler ile odada bulunan lavaboya girdim.

Hızlıca üzerime geçirdikten sonra odaya döndüm. Ablam çıkmıştı. Bende odadan çıkıp koridorda ablamı aramaya başladım.

En sonunda koridorun sonundaki danışmanda olduğunu gördüm. Hararetli hararetli bir şeyler konuşuyorlardı.

Kaşlarımı çattım, ablamın o kadınla ne işi olabilirki?

Yanlarına sessizce gittim.

"Bak, seninle alıp veremediğim bir şey yok! Sadece sana bir soru sordum! Cevap almak istiyorum!" dedi ablam sinirle.

"Ona 'maalesef çok kan kaybetmiş, ama durumu şu an iyi' diyecektim ama o beni susturdu diye kaç kere diyeceğim sana!" diye bağırdı kadın.

Ablam sinirle başını salladı ve bana doğru döndü. Beni orda görünce şaşırsada kaşlarıyla 'beni takip et' dedi.

Apartmandaki Yabancı {mafya}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin