~hoofdstuk17~

4.2K 128 23
                                    


~Camilla~

Mijn broer trekt me in een knuffel, net als Harper. We gaan op de bank zitten. "En hoe gaat het?" Vraagt mijn broer terwijl hij een arm om Harper heen slaat. "Goed, met jullie?" Vraag ik.

Mijn broer en ik praten bij. "En gaan jullie morgen nog naar het feest?" Vraagt Harper aan mij en David die naast mij is gaan zitten. Voordat ik kan antwoorden is David me voor. "Natuurlijk gaan we." Hij glimlacht naar me terwijl ik hem vragend aankijk. Ik weet helemaal niets van een feest.

Tyler ziet mijn vragende blik. "Elk jaar geven de Whites een groot feest. Ze zijn alpha en luna van de whitemoon weet je nog? Je wou nooit gaan omdat het zulke verwaande mensen zijn. Ze zijn stinkend rijk en zijn altijd de king en queen van hun eigen feest." Ik kreun als ik bedenk dat ik naar hun feest moet.

David vult hem aan. "Het koppel met de meeste stemmen worden natuurlijk king en queen, maar iedereen die niet op Myrcella stemt is de klos. Alleen alpha's en luna's worden uitgenodigd, en hele rijke mensen." Tyler knikt instemmend. "En natuurlijk gaan Harper en ik dit jaar winnen." Tyler steekt verwaand zijn neus in de lucht.

"Nietes dat worden Camilla en ik al." "Hoezo doe ik hier ineens aan mee?" David zucht. "Omdat je bij mij hoort, weirdo." Ik rol met mijn ogen en kijk smekend naar Harper die me zit uit te lachen. "Ik weet hoe je je voelt meid."

We praten nog wat over het feest en Harper en Tyler besluiten te blijven. Logan begeleid Tyler en Harper naar hun kamer terwijl David en ik samen op de bank liggen. Hij aait over mijn haar waardoor mijn ogen dichtvallen.

Ik voel dat hij me optilt waardoor ik mijn ogen weer open. Hij kijkt me glimlachend aan. Hij gooit me op ons bed en loopt weg om zich klaar te maken voor bed. Ik kleed me razendsnel om zodat ik zeker ben dat hij me niet zo ziet. Maar ik ben net te laat.

Een grom weerklinkt in de kamer en hij knuffelt me. Ik klamp me stevig aan hem vast, bang hem kwijt te raken. Bang dat het de laatste keer is dat ik hem zal kunnen knuffelen.

Hij laat me los en kijkt me aan. "Je moet me ze laten zien lieverd." Hij probeert mijn shirt iets omhoog te duwen, maar paniekerig duw ik hem weg. Hij kijkt me kalm aan en pakt mijn gezicht in zijn handen. Hij kijkt fronsend naar mijn wang en dan naar iets op zijn hand. Een traan. Ik voel er nog één over mijn wang stromen.

"Oh lieverd, het spijt me zo." Hij kijkt me verdrietig aan en trekt me nogmaals in een knuffel. Na een lange tijd laat hij me weer los. "Mag ik ze zien?" Vraagt hij zacht. Ik denk even na, hij zal door blijven vragen. Voorzichtig trek ik mijn shirt iets omhoog. Ik draai een rondje.

Hij kijkt me met zwarte ogen aan. Ik knijp mijn ogen dicht wachtend op de afwijzing, maar die komt niet. "Ik ga je beschermen, oké? Ik ga er voor zorgen dat iedereen die je dit heeft aangedaan, zal boeten!" Hij trekt me op zijn schoot en ik kijk naar beneden.

"Kijk me aan." Hij tilt mijn kin op zodat ik hem recht aankijk. "Je bent prachtig. Ik hou van je." "Ik ook van jou." En op dat moment kun je wel raden wat er is gebeurd. We hebben het matingsproces voltooid.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik luister naar zijn hartslag. Mijn hoofd ligt op zijn borst en ik ga met mijn hand door zijn zachte haar. Zijn ademhaling word onregelmatiger wat me verteld dat hij zo wakker word. Ik voel zijn hand over mijn rug wrijven en een kus op mijn voorhoofd drukken. "Hallo schoonheid." Mompelt hij met een ochtendstem.

"Hey." Mompel ik. Hij tekent rondjes op mijn rug. Hij zucht diep wanneer de wekker afgaat. "Ik wil niet." Zeurt hij. "Je moet." Ik duw hem uit bed, terwijl ik snel de badkamer in glip. "Camilla doe onmiddellijk die deur open!" Ik zucht diep. "Hij is open, sukkel!" Hij doet de deur open en gaat achter me staan.

Ik wrijf afwezig over het litteken op mijn buik. Hij stopt mijn handen en drukt een kus op mijn haar. "Je bent zo mooi." Hij kijkt me met een verliefde blik aan. "Jij ook." "Weet ik." Ik sla hem tegen zijn schouder waardoor hij beledigt naar me kijkt. Ik druk een korte kus op zijn lippen waardoor hij meteen weer blij kijkt.

"Kom op we moeten ons nu echt klaarmaken." Ik kleed me om en voel hem naar me staren. "Natuurlijk prinses." Ik zucht en draai me met mijn handen in mijn zij naar hem om. Ik kijk hem boos aan. Snel begint hij met inpakken. Grinnikend kijk ik toe terwijl hij zo snel mogelijk zijn tassen probeert in te pakken.

"We kunnen gaan prinses." Ik kijk hem lachend aan. "Je hebt je nog niet eens omgekleed." Hij kijkt naar zijn kleding en kleed zich snel om. "Gaan Logan, Gwen, Stefan en Maya ook mee?" "Nee hun komen later." Ik knik. Ik bied aan om ook wat tassen te dragen maar David verbied het me. Hij heeft letterlijk gezegd dat als ik meehelp hij me vastbind aan dit bed.

Zuchtend laat ik me val,en op het bed. We zijn nog niet in onze feestkleding maar kleden ons onderweg ergens om. Ik heb een simpele zwarte gebreide trui en een spijkerbroek aan. Daaronder heb ik witte sneakers die bijna zwart zijn.

David komt aangerend in de kamer, en grijnst naar me. Voordat ik wat kan doen heeft hij me opgetild in bruidsstijl. Hij draagt me helemaal naar de auto ondanks al mijn protesten.

Hij zet me in de auto en hij bespreekt nog snel iets met Logan voordat we wegrijden. We rijden achter Harper en Tyler aan die hun auto zo vol hadden zitten dat wij er niet meer bij in konden.

David legt een hand op mijn knie en ik kijk naar buiten. We maken maar twee keer een stop om wat te gaan eten of naar de wc te gaan. David is nog beschermender over me nu we het matingsproces hebben voltooid. Hij weigert me alleen naar de wc te laten gaan, of om wat extra ketchup te halen voor bij mijn friet.

We zijn bijna bij het feest als we even ergens stoppen om ons om te kleden. We lopen naar de wc's waar we ons omkleden. Zelf draag ik een blauw jurkje. Hij is donkerblauw met korte mauwen, en aan de bovenkant kant. Hij loopt tot ongeveer mijn knieën.

Mijn mond valt open wanneer ik David zie hij heeft een strak pak aan met een blauwe stropdas, die precies pas bij mijn jurkje. Hij haakt zijn arm door de mijne, daar gaan we dan.

Hey mensen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, in het volgende hoofdstuk komt iets meer spanning! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Laat dat zeker even weten! Tot het volgende hoofdstuk, morgen!

Groetjes mij!

The lights in her eyes ✓Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu