Bilinmeyen Numara: Hişt yavru alıyım mı seni
Bilinmeyen Numara: Bana geçeriz ya sıkıntı yok
Bilinmeyen Numara: Cınım hiç öpmiyim ya
Bilinmeyen Numara: Son mesajı görmedin.
Bilinmeyen Numara: Baştan alıyoruz.
Bilinmeyen Numara: 3-2-1 action!
Bilinmeyen Numara: Hişt yavru alıyım mı seni
Bilinmeyen Numara: Bana geçeriz ya sıkıntı yok
Bilinmeyen Numara: Hı yakışıklı ne dersin?
Olcay: Beni bi salmayacak mısın ya?
Bilinmeyen Numara: İmzaları attıktan sonra salıcam tabii ki. Ben özgür ve modern bir kadınım, kocamı kısıtlayacak değilim.
Bilinmeyen Numara: Evimizin istediğin köşesine çekilebilir ve dinlenebilirsin. 👼
Olcay: Gerçekten kız mısın?
Bilinmeyen Numara: Evet. Geçen sefer eğlenmek için yapmıştım.
Bilinmeyen Numara: Allah'ım ne kadar eğlenceli bir kızım! Tam senin tipin, Olcaycığım.
Olcay: Hı hı kesin öyledir.
Olcay: Bak, güzel şaka. Yedim say ve uza.
Bilinmeyen Numara: Bu, bir miktar kalbimi kırmış olsa da önüne gelene atlamadığın, yavşamadığın ve de üçüncü bir gözle bakıldığında bunun gerçekten de şaka gibi gözükebileceğinden ötürü sorun etmiyor ve sana tekrar düşüyorum.
Bilinmeyen Numara: Aferin benim oğluma.
Olcay: Aferin senin oğluna?
Bilinmeyen Numara: Hoş olmadı, di mi? Böyle köpeğini seviyormuş gibi?
Olcay: Evet.
Bilinmeyen Numara: Ya ne biliyim ben ya
Bilinmeyen Numara: Watty'de kızlara “Aferin benim kızıma,” diyor adam, kızlar da domino taşı gibi adama düşüyorlar. Ben de düşündüm ki sen de bana düşersin.
Bilinmeyen Numara: Emin olmak için soruyorum. Olmadı mı? Düşmedin mi?
Olcay: Cık
Bilinmeyen Numara: Of ya
Bilinmeyen Numara: Anlamam ki ben de bu işlerden. Kitaplarda da hep kızları tavlıyorlar, hiç erkek tavlayanı yok. Neyse ben de gay hikayesi okuyayım, belki bir taktik bulurum.
Bilinmeyen Numara: I love you ❤
Bilinmeyen Numara: Ben yeni bir taktik bulana kadar hiçbir kıza yazma.
Bilinmeyen Numara: Ben bulduktan sonra da yazma.
Bilinmeyen Numara: Annen, teyzen, halan dışında hiçbir XX kromozomluya yazma, tamam mı aşkım?
Olcay: Aşkım?
Bilinmeyen Numara: Bu noktaya mı takıldın, cicibebem? Diğer noktalardan geçtiğimize göre hitap kısmını da hallederiz. Don't worry 🎈
Olcay: Bu kafaya erişmek için ne kullanıyorsun?
Bilinmeyen Numara: Bir adet Olcay Ozan için kalp. Ahan da böyle ❤
Olcay: Hadi hadi kızım uza
Bilinmeyen Numara: Ohaaa! Beni sevdiğini biliyorduuuum
Olcay: Hadi hadi kızım uza cümlesinden seni sevdiğimi nasıl çıkartabildin?
Bilinmeyen Numara: E buradan gitmemi istiyorsun. Gidince ne olacak? Ders çalışacağım. Bu ilk aşama. Beni düşünüyorsun.
Yazıyor...
Bilinmeyen Numara: Ders çalışınca ne olacak? İyi bir yer kazanacağım.
Yazıyor...
Bilinmeyen Numara: İyi bir yer kazanınca ne olacak? İyi bir iş bulma ihtimalim artacak. (Yine beni düşünmen...)
Yazıyor...
Bilinmeyen Numara: iyi bir iş, iyi bir maaş demek. Bu da evlilik sürecinin kısalması demek.
Bilinmeyen Numara: Yaaaa sen benimle hemen evlenmek mi istiyorsun yerim seniiii
Yazıyor...
Bilinmeyen Numara: Ve bu çocuğumuzun geleceği için yatırım yapabileceğimiz anlamına geliyor.
Bilinmeyen Numara: Şimdi anladın mı, aşkım?
Olcay: Pes diyorum. Kesinlikle bir kızsın. Bir erkek, kıçını da yırtsa bu sonuca varamaz.
Bilinmeyen Numara: Her kız benim gibi masum düşünmez. O yüzden her kızla konuşma, tamam mı aşkım? Ben sana görüşebileceklerinin listesini veririm.
Olcay: Bu mu masum düşünce?
Bilinmeyen Numara: Evet, bak ben işi evliliğe yordum. Ama bazı kızlar ırzına göz dikerler. Seni direkt yatağa atmaya çalışırlar. Kanma, bebeğim.
Olcay: E bu benim işime gelir?
Bilinmeyen Numara çevrim dışı.
_______________________________________
Yazarken çok eğlendim ama sonu üzdü. Buna bir şey yapmaliyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Klavye Delikanlısı | Texting
Short StoryBilinmeyen Numara: İyi günde, kötü günde, hastalıkta, sağlıkta benimle evlenmeyi kabul ediyor musun Olcay Ozan? Olcay: Hayır. Bilinmeyen Numara: Kestik, kestik. Bilinmeyen Numara: Napıyosun, Olcay? Burada evet demen gerekiyordu. Bilinmeyen Numara:...