"Hele stavíme se ještě k němu a pak půjdeme." Zrovna jsme s Rose posedávali na posteli a prohlíželi sociální sítě, zatímco Jamie odepisoval Loganovi.
"Fajn. Pak se jen vrátíme pro věci a pojedeme domů." Já a Rose jsme bydleli v předměstí New Yorku, ale Jamie a Logan přímo v centru.
I přesto, že bylo léto jsme si vzali mikiny, protože ani jedna z nás nevěděla, jak dlouho se u Logana zdržíme.
**************
Sedli jsme si na schody před vchodem a netrpělivě čekali na Logana. Po chvilce z okna vykoukla hlava s hnědými vlasy a kouzelným úsměvem. Líbil se mi, ale v podstatě jsem ho neznala.
Celou dobu jsem na sobě cítila jeho pohled, ale nevěnovala jsem tomu pozornost. Možná kvůli tomu, protože jsem tušila, že se stejně nikdy víc neuvidíme, nebo mi whiskey smíchaná s něčím stoupla do hlavy.
Slunce začalo zapadat, když jsme od něho odcházeli.
"Nechcete si zaběhat?"
"Jamie kolik si toho vypil?" Prskla na něj Rose.
"A co ty Caroline?" Dal Rose pusu a podíval se na mě.
"Proč ne." Pokrčila jsem rameny a dala Rose mikinu, aby mi jí podržela, zatímco poběžím s Jamiem.
Sprintem jsme se rozeběhli a pak už jen vyklusávali.
"Líbí se ti Logan?" Zeptal se po chvilce.
"Celkem jo, ale neznám ho."
"Psal mi, že jsi pěkná." Odmlčel se a hledal správná slova. "Jebal by tě." Hned po dořeknutí jsem se začala smát.
"Je mi to jasný."
Zastavili jsme se u mostu a počkali na Rose. Společně jsme šli k Jamiemu domů, kde jsme si s Rose vzali věci a odešli na zastávku.
Koukala jsem do mobilu a Rose se s Jamiem loučila. Už nějaký ten měsíc to spolu táhli. Přála jsem jim to, protože se k sobě hodili a neskutečně jim to slušelo.
******************
Celou cestu se sluchátky v uších jsem přemýšlela nad Loganem a nad tím, co mi Jamie řekl. Jak jen tohle dopadne.
ČTEŠ
too young, too dumb to know things like love
Teen FictionVěděla jsem, že se mezi námi něco stane, dával jsi mi všechno, ale i to bylo málo. *** Změnil ji, připomněl co znamená milovat a získal ji.