°9°

1.4K 41 1
                                    

Logan mi neodepisoval, takže asi ještě spal.

Provedla jsem ranní rutinu, zakončenou výběrem oblečení. Legíny, mikina a tenisky. Tuhle kombinaci nosím nejčastěji, protože je pro mě důležité, abych se cítila pohodlně. Navíc, mám problém přetáhnout džíny přes mé široké boky, a když se mi to náhodou podaří, tak v pase, bych potřebovala ještě jednoho člověka. Aneb problémky holky s úzkým pasem a velkým zadkem. 

Do hodiny se stavím. Napsala jsem Rose a odbočila z ulice, kde bydlela babička a šla k Jamiemu. 

Chvilku jsme u něho byli a pak nás napadlo jít chlastat. Jamie napsal několika lidem o srazu na rampách.

"Tvůj boy prý nedojde."

"On není můj." I když jsem kurva moc chtěla, aby byl. "Proč neodejde?" 

"Nechce se mu."

"Vůbec. Prostě dojde, jinak ho skopu." Začali jsme se smát a já napsala Loganovi. 

Téměř hned se mi podařilo ho přemluvit, aby aspoň na chvilku přišel, jelikož večer musí do práce.

********************

Logan dojel a spolu s ním i jeho spolužák, kterého jsem neznala. Bylo nás asi deset, ale jen dvě flašky vodky. Myslím, že budeme rádi, když se dostaneme aspoň trochu do nálady. Nebyl nejlepší nápad pít, když skoro nikdo neměl peníze a za zbytek se koupily cigarety.

Ani jsem si nevšimla, že se začalo stmívat. Čas jsem vůbec nevnímala, protože jsme se věnovala jen Loganovi, nebo spíše jeho rtům.

"No šéfe?" Odtrhl se ode mě a vzal telefon. "Jo, hned tam budu."

"Sorry lidi, ale budu muset jít."

"Půjdu kousek s tebou." Slezla jsem z jeho klína a v ruku v ruce jsme šli zpátky po cestě. Povídali jsme si a snažili se shodit do kopřiv. Prostě jako malý děti.

"Budeme spolu?"

"Cože?" Ne, že bych neslyšela, jen jsem si nebyla jistá, že to myslí vážně.

"Budeme spolu?"

"Ano." Stoupla jsem si na špičky a dala mu pusu. Chytil mě za zadek a vzal do náruče.

"Tak zatím pa, princezno." Pustil mě na zem a naposledy mi dal pusu.

too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat