°14°

1K 24 0
                                    

Když jsem vyšla z domu, hned jsem zahlédla Loganovo auto. Na místě spolujezdce seděl Jamie a oba kouřili.

"Čau, ahoj lásko." Pozdravila jsem je a Loganovi dala pusu. Po chvilce došla Rose a jeli jsme do kempu.

Zaparkovali jsme u jezera a výhled byl opravdu nádherný. Stromy a slunce se odrážely od vodní hladiny a vítr ničil jejich obraz.

Jamie s Rose odešli o kousek dál a já zůstala s Loganem na chvilku sama. Vtáhla jsem se k němu do objetí a začala ho líbat. Zvedl mě za zadek a opřel o auto. Líbal mě na krku a...

"Tohle si nechte na jindy!" Zakřičel na nás Jamie z dálky. 

"Já ho fakt zabiji, zmrda jednoho." Začal Logan nadávat.

"Klid zlato, vždyť se nic neděje." Usmála jsem se a dala mu pusu. Pustil mě na zem, ale pořád mě objímal.

*******************

"Napiš mi až dojedeš domů."

"Dobře lásko."

"Miluji tě."

"Já tebe, princezno." Políbili jsme se a pak jeho auto zmizelo v zatáčce. Chtěla jsem, aby nemusel odjet. Aby byl pořád se mnou. Rose se opřela o moje rameno a smutně pronesla.

"Zase celý týden bez nich. V pátek musíme dojet za nimi."

"Tak to je jasný, že pojedeme." Přitáhla jsem si mikinu víc k tělu a hlavu schovala mezi ramena. "Začíná být zima, takže dáme cígo a pak půjdu domů." 

Rose hned vytáhla krabičku a pak hledala zapalovač. Nejdřív zapálila sobě, ale jak foukal vítr, tak to nešlo nejlíp. Šla jsem se schovat za zastávku a v klidu si zapálila. Vrátila jsem Rose zapalovač a užívala si dnešní poslední cigaretu.

too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat