°3°

2.5K 52 0
                                    

Probudily mě paprsky dopadající na mou tvář. Dala jsem ruku před obličej a několikrát zamrkala. Vylezla jsem z postele a protáhla se, protože mé tělo bylo po včerejšku rozlámané. 

Prohlédla jsem si svůj odraz v zrcadle a pak šla do koupelny ze sebe udělat člověka. Ranní rutina zakončená výběrem oblečení mi zabrala pár minut, jelikož je léto a líčení by mi stejně nevydrželo, tak jsem ušetřila čas.

Za chvilku jsem u tebe. Caroline Poslala jsem Rose krátkou zprávu. Podobné ode mě dostávala snad každý den. Naposledy jsem zkontrolovala svůj vzhled a odešla k Rose.

Koukali jsme se na film, poslouchali písničky a nakonec den zakončily kulečníkem. Nebyli jsme nejlepší, ale šlo nám to. 

"Píše mi Christopherův kámoš." Drkla jsem do Rose a ukázala jí zprávu.

"Napiš, ať dojede." Mrkla na mě a začala si upravovat make-up.

***********************

Louis něco vyřizoval na telefonu, takže jsem měla konečně chvilku, abych si promluvila s Rose.

"Nechceš jít domů? Pak se ještě stavím."

"Bylo mi jasný, že ho budeš chtít." Odpověděla mi a začala se usmívat. "Lidi už musím jít, tak se mějte a Louisi, ráda jsem tě poznala." Podívala se na mě pohledem typu 'všechno mi řekneš' a odešla.

Odehrálo se to samé co předchozí noc. Nelituji toho, prostě jsem už taková.

too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat