Napsal mi kámoš, jestli nechci jít na hokej, jelikož má možnost mě tam dostat, aniž bych musela platit vstup. Souhlasila jsem, protože hokej mám fakt ráda.
Čekal na mě u bočního vstupu stadionu, opřený o zábradlí. Normální kluk, žádný playboy, ale obyčejná holka by ho chtěla. Už víc jak půl roku se mnou chce chodit, ale dostal friendzone.
"Tak pojď." Kývl na mě hlavou a začal stoupat po schodech nahoru. Prošla jsem kolem několika hokejistů, kteří na mě házeli svůdné pohledy a jejich trenérů.
Na tribunách se protahovali dva hokejisti, od pohledu jsem je znala, a když mě uviděli s kým jdu, přestali se svou současnou činností.
"Tys byl vždycky na tenhle typ holek." Ani se nedivím, že si to mysleli, jelikož normálně holky nechodí přes VIP.
Copak tady děláš sama? Napsal mi Logan ke konci první třetiny.
Neměla jsem s kým jít.
Nejdeme kouřit?
Až skončí třetina.
Dáme sraz u východu, co máš po pravý straně.
Ok.
Nečekala jsem, že ho tady potkám. Skoro jsem ho ani nepoznala.
"Ahoj."
"Čau." Odpověděl a natáhl ke mě krabičku. Venku byl jeho kámoš, kterého jsem díky Jamiemu znala.
"To je-"
"My se známe." Skočila jsem Loganovi do řeči.
"Tak fajn." Dal ruce v obraném gestu. "Nemusíš být na mě hned hnusná."
"Vždyť jsem hodná." Pokrčila jsem nad tím rameny.
"Jsi malý ďáblík." Byla to narážka na mou výšku. Nebyla jsem malá, ale Logan byl asi o tři hlavy větší.
Koupil mi panáka, kterého jsem hned měla v sobě. On nad tím nechápavě pokroutil hlavou.
Bohužel nám někdo zasedl místa, takže jsme poslední třetinu museli stát. Logan viděl všechno, ale já viděla ani ne půlku ledu. Postrčil mě víc doleva, kde jsem měla už lepší výhled a stoupl si za mě. Jak jsem očekávala, tak si opřel bradu o mojí hlavu.
"Jsi fakt malinká."
"Nemůžu za to, že jsem nevyrostla."
Po skončení zápasu jsme se snažili s davem dostat ven. Provokovali jsme se jako Tom a Jerry, ale byla jsem s ním šťastná.
Naposledy jsem ho objala a pak z auta viděla, jak mizí mezi ostatními.
ČTEŠ
too young, too dumb to know things like love
Novela JuvenilVěděla jsem, že se mezi námi něco stane, dával jsi mi všechno, ale i to bylo málo. *** Změnil ji, připomněl co znamená milovat a získal ji.