°18°

960 21 0
                                    

Pořád jsem na něj myslela. Vzpomínala na jeho nádherný smích a na jeho hnědé oči, v kterých jsem se ztrácela. Chtěla jsem ho zpátky. Potřebovala jsem ho.

Chci tomu dát druhou šanci. Nemohla jsem to vydržet, prostě jsem mu musela napsat.

Má to smysl?

Pro mě jo, nevím jak pro tebe.

Potom co jsem zjistil, jak jsi o mně mluvila, ještě když jsme spolu byli.. není to dobrý nápad.

Nevěděla jsem co chci, navíc jsem byla naštvaná. Vím, že jsem nebyla ideální holka, ale pořád tě miluji.

Hm.

Co jsem si vlastně myslela? Měla jsem vědět, že jeho reakce bude taková, ale i přesto jsem doufala, že to bude jako dřív.

Jeho zprávy mě zraňovaly mnohem víc, než když mě ignoroval.

Vztahu celkově nelituji, jen mě mrzí, že jsem se s ním po týdnu vyspala. Normálně jsi spala s klukem jen tak, aby ses nenudila, tak nedělej ze sebe chudinku. Hlas v mé hlavě má opět pravdu, ale s Loganem to je jiné. On je jediný kluk, kterého tak upřímně miluji. 

"Jedeme na firemní večírek, tudíž se dnes domů nevrátíme." Z myšlenek mě vytrhl matčin milý hlas.

"Užijte si to."

**********************

O pár hodin později jsem do sebe lila několikátého panáka vodky v místním klubu.

"Kočko chceš ještě jednoho?"

"Dala bych si Malibu." Mrkla jsem na Andrewa, chodí na stejnou střední do posledního ročníku.

"Pojď tancovat." Seskočila jsem z barové židle a chytla ho za ruku. Lehce jsem zavrávorala a před pádem na zem mě dělily pouze dvě svalnaté ruce.

"Ehm.. díky." 

"Přece tě nenechám spadnout." Šibalsky se usmál a zvedl mě nahoru. 

"V tomhle stavu tě samotnou doma nenechám, takže dneska přespíš u mě." 

too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat