"Dej mi flašku." Natáhla jsem ruku k borcovi, co zrovna svíral hrdlo vodky.
"Jamie říkal, že ti to nemáme dávat." Odpověděl a napil se. Jamie narážel na moje narozeniny, které nedopadly úplně podle představ.
"Slavím začátek vztahu, takže můžeš udělat výjimku." Vytrhla jsem mu flašku z ruky a pořádně se napila. Natáhl ke mě i džus, který jsem v tu chvíli potřebovala.
"Takže s Loganem jste spolu?" Zeptala se Rose.
"Jo!" Na tváři se mi objevil zářivý úsměv čistého štěstí. Rose mě silně objala a řekla.
"Jsem za tebe upřímně ráda. Ať jsi konečně šťastná a dlouho ti to vydrží."
"Děkuji."
*****************************
"Musím jít, tak zatím čau." Michael bydlel ve stejné ulici jako má babička. Taky bych měla jít, abych se stihla vrátit.
"Jdu s tebou." Kývla jsem na něj hlavou a zvedla se z lavičky. Trochu se mi zamotala hlava, ale jinak jsem byla v pohodě. Jamie mě chytl za paži a odtáhl stranou.
"Co je?"
"Miluješ ho?"
"Jinak bych s ním nebyla." Nechápala jsem, proč se mě na to ptá.
"Nepodvedeš ho?" Bože, co to je rozhovor.
"Kluka, kterého tak miluji bych nikdy nepodvedla."
"Tak fajn. Robine, jdi s nimi a na ní dej pozor."
***************
S Robinem jsme si hodně rozuměli. Byl o něco menší než Logan, ale stejně o dost vyšší než já. Ruku mi dal kolem ramen, aby šel rovně a všemu jsme se smáli. Lidi co zrovna venčili svoje čtyřnohé miláčky, na nás koukali jak na totální idioty, ale my byli pouze trochu přiopilí. Cestou mi vodka dost stoupla do hlavy.
Před Michaelovým barákem jsem ho objala na rozloučenou a nechala se Robinem doprovodit až úplně domů.
"Tak ahoj." Místo odpovědi mě objal a pevně stiskl, ne že by mě umačkal, bylo to jen silné objetí, ze kterého cítíte bezpečí. Když mě pouštěl jeho ruce úmyslně sklouzly na můj zadek, ale jak jsem byla v náladě, tak mi to bylo jedno. Ještě pořád mi nedocházelo, že mám konečně kluka.
ČTEŠ
too young, too dumb to know things like love
Teen FictionVěděla jsem, že se mezi námi něco stane, dával jsi mi všechno, ale i to bylo málo. *** Změnil ji, připomněl co znamená milovat a získal ji.