°19°

945 22 0
                                    

Probouzela jsem se ze spánku a ještě víc se zachumlala do peřin, jenž příjemně voněly pánskou voňavkou. 

"Dobré ráno, princezno." Andrew otevřel dveře od pokoje a donesl mi sklenici vody s práškem.

"Díky." Prášek jsem zapila, polštář si dala za záda a opřela se o čelo manželské postele. Až teď jsem si uvědomila, že na sobě nemám své oblečení, ale jeho tričko, které jsem mohla mít jako šaty. Zvědavým pohledem jsem se podívala na Andrewa.

"Neboj se. Byla jsi totálně na mol, kdybych něco chtěl, tak by to stejně nešlo. Jo a pro dnešek jsem tě omluvil ze školy." Usmál se na mě a pak svou pozornost věnoval telefonu. 

"Kde máš koupelnu?" 

"Ty dveře napravo." Ukázal za sebe rukou a odepisoval na zprávu.

Vyhrabala jsem se z postele a šouravým krokem došla až ke dveřím. Zavřela jsem za sebou a svlékla si tričko.

Nechala jsem teplé kapky dopadat na mé tělo, a pak jsem se umyla sprchovým gelem a na vlasy nanesla šampon.

Převlékla jsem se do mého včerejšího oblečení, což byli černé legíny s vysokým pasem, černý crop top s dlouhým rukávem a džínová bundička.

Ze skříňky pod umyvadlem jsem vytáhla fén a začala si sušit vlasy, což je s vlasy nad zadek celkem obtížné.

"Co ti trvalo tak dlouho?" Na konci nesměl chybět smích.

"Ještě jsem neskončila. Půjčím si gumičky jo?" Nečekala jsem na jeho odpověď a z košíku vytáhla dvě černé gumičky.

Sedla jsem si před zrcadlo, vlasy rozdělila na poloviny a zapletla dva francouzské copy.

too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat