Zrychlil se mi dech, jakmile jsem spatřila postavu oděnou v černém oblečení stát na kraji chodníku, pár metrů přede mnou.
"O čem chceš mluvit?" Možná, že jsem na něj byla nepříjemná, ale chci to mít co nejrychleji za sebou.
"Viděl jsem tě v klubu s Andrewem." Jeho pohled naznačoval, že všechno ví, ale nehorázně se mýlil. Rozhodla jsem se nepřistoupit na jeho hru.
"A?" Povytáhla jsem obočí, váhu přenesla na jednu nohu a dala ruku v bok.
"Co s ním máš?"
"Tobě se zpovídat nemusím." Odfrkla jsem. Otevřel ústa a chtěl pokračovat, ale slova jsem se ujala já.
"Nechápu o co ti jde. Rozešli jsme se, mezi mnou a tebou už nic není. A jestli tě to uklidní, tak s Andrewem nic nemám!" Poslední větu jsem řekla s větším důrazem. Otočila jsem se na patě a rychlým krokem šla pryč. Potlačila jsem slzy, které se mi draly do očí. Neskutečné všeho byl Logan schopný. Mé city mu naprosto proti mé vůli podléhaly.
Téměř okamžitě mě doběhl, chytl za ruku a přitáhl k sobě. Jeho rty našly ty moje a spojily se v jedno. Uvědomila jsem si, co dělám a hned se odtáhla.
"Promiň.. já prostě bez tebe nemůžu být."
"Sakra Logane! Na to už je pozdě. Víš jak jsem se kvůli tobě trápila? Dokážeš si představit jak mi bylo, když jsem se dozvěděla, že jsi mě podváděl?"
"Mrzí mě to."
"Tohle slova nezpraví."
ČTEŠ
too young, too dumb to know things like love
Teen FictionVěděla jsem, že se mezi námi něco stane, dával jsi mi všechno, ale i to bylo málo. *** Změnil ji, připomněl co znamená milovat a získal ji.