"Tak ahoj a díky za dnešek." Objala jsem Andrewa na rozloučenou a opřela si hlavu o jeho rameno.
"Není zač. Jestli chceš, tak můžeme chodit ven častěji." Odtáhla jsem se od něho a spatřila usměvavý obličej.
"Ozvi se a můžeme něco podniknout." Mrkla jsem a pak odemkla dveře od domu. Andrew pár kroky odbočil z ulice, ve které bydlím a mířil k sobě domů.
Proč jsi nebyla ve škole? Všichni mluví o včerejšku, takže mi laskavě řekni, co jsi včera zase dělala.
Byla jsem v klubu, pár panáků.. však to znáš. Byl tam Andrew, vzal mě k sobě domů a dnešek jsem strávila s ním.
Spala jsi s ním?
Neblázni. Byla jsem ve stavu, kdy jsem byla ráda, že stojím.
Někdy by mě zajímalo, co si o mě vlastně Rose myslí. Vždyť přece nespím s každým.
V kuchyni jsem si udělala rychlou večeři, což byl zeleninový salát, jelikož večer nemívám hlad, ale jíst musím.
"Prosím?" Nepříjemně jsem zavrčela do telefonu, jelikož jsem si zrovna vychutnávala chuť zeleniny nasáklé sladkokyselou zálivkou.
"Ehm.. potřebuji s tebou mluvit." Logan. Nevěděla jsem jestli s ním chci mluvit potom, co se mezi námi stalo.
"No?"
"Sejdeme se před mým domem, jsem na cestě z práce."
"Fajn-" Koukla jsem se kolik je hodin a pak pokračovala. "Budu tam asi za 20 minut."
"Ok."
Prázdnou misku od salátu jsem dala do dřezu, jelikož myčka je momentálně nepoužitelná.
Džíny s vysokým pasem, tričko, teplá mikina a bomber. U bot jsem při vybírání strávila víc času, protože párů bot mám fakt hodně. Nakonec jsem sáhla po nízkých bílých teniskách a prohlídla se v zrcadle.
Zbývalo mi už jen 10 minut, takže s největší pravděpodobností tam dojdu pozdě.
ČTEŠ
too young, too dumb to know things like love
Teen FictionVěděla jsem, že se mezi námi něco stane, dával jsi mi všechno, ale i to bylo málo. *** Změnil ji, připomněl co znamená milovat a získal ji.