°11°

1.2K 30 1
                                    

Víš, že chodíš s Loganem? 

Tohle si ještě pamatuji. Včerejšek se mi slil dohromady, ani jsem pořádně nevěděla, co se stalo. Když jsem si vybavila cestu domů, začala jsem si v duchu nadávat a kroutit nad sebou oči. Taková ostuda. Od teď už nebudu pít. 

No tak jestli jsi už vystřízlivěla, tak přijď.

Takže mě zas čeká hodinová cesta k Jamiemu. Sbalila jsem si věci, které nechám u babičky a pak mi je mamka odveze domů. 

U Jamieho jsme s Rose hráli Need for speed. Na téhle hře jsme byli skoro závislé, všechny kola jsme znali nazpaměť, ale stejně nás hra neomrzela.

"Hej! Jdeme na bus už je tři čtvrtě." Zavolal na nás Jamie z chodby a my šli rychle za ním. Když jsme se obuli a upravili, byla za pět minut celá, takže nám za osm minut jede autobus. 

"Máš oheň?" Zeptala jsem se ho a on mi zapálil cigaretu, kterou jsme měla vloženou mezi rty.

"Ale kuřte rychle, tamhle už jede." Jamie už dokouřil a my s Rose měli ještě necelé půlky. Rychle jsme dokouřili a koupili si jízdenku.

Sedli jsme si na místo pro čtyři (dvě sedačky otočené k sobě) a koukali z okýnka. Jamiemu se v kapse rozezněl mobil. Volá mu Logan.

"Mladýho máš na nádru." Před pár hodinami jsem ho viděla, ale i tak mi strašně chyběl.

Vystoupili jsme z autobusu a naše oči se střetli. Stál opřený o zeď, cigaretu vloženou mezi rty a usmíval se.

"Ahoj lásko."

"Ahoj bobí." Odpověděla jsme mu, stoupla si na špičky a dala mu pusu. Objal mě a hlavu si položil mezi mou hlavu a rameno. Z kapsy jsem vytáhla krabičku s cigaretami a zapalovačem. Jednu jsem si vzala a zapálila, zbytek mu zase vrátila do kapsy. Pokroutil nad tím hlavou a začal se smát. 

Rose do mě drkla, aby jsme už šli k nástupišti. Logana jsem chytla za ruku a všichni na nás upřeli zvědavé pohledy. 

"Zlato, ozvi se až dojedeš domů."

"Dobře miláčku." Líbali jsme se a pak jsme v objetí stáli dokud nepřijel autobus, kterým jsme se měli dostat s Rose domů. 

Naposledy jsem mu dala pusu a naplno si jí vychutnávala, protože se znovu uvidíme až příští víkend.

too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat