°16°

943 22 0
                                    

O pár dní později

"Proč mi odepisuje bez emoji?" Logana jsem absolutně nechápala. Od doby, co jsme se spolu vyspali, se choval divně. Snažil se mi vyhýbat, nepsal mi a na zprávy jednoslovně odpovídal. Věděla jsem, že tenhle vztah půjde ke dnu, ale ne tak rychle.

"Nevím, ale takhle se teď prý chová ke každému. Ani klukům ze školy nepíše, prostě nic."

Ten den jsem měla fakt nervy, takže se ani nedivím, že za pár hodin jsem vykouřila krabičku, kterou mám normálně na týden.

****************

"Čau Jamie, kde je Logan?"

"Nevím, ale už musel skončit."

"Psal mi, že jde ještě na oběd."

"Tak to ti kecal, protože obědy končili před víc jak hodinou." Jestli jsem před tím na něj byla naštvaná, tak teď ve mně vztek přímo vřel. Lhal mi.

Kluci z party na mě soucitně koukali. Věděli jaký Logan je, věděla jsem to já, ale nevěřila jsem tomu. Jenže jeho chování mě jen utvrzovalo v tom, jaký ve skutečnosti je. Děvkař.

Z dálky jsem ho viděla, jak jde ještě s jedním klukem. Šla jsem mu naproti, chtěla jsem s ním mluvit.

"Ahoj." 

"Čau." Stručně odpověděl s nezájmem, dal mi pusu, letmo mě objal a pak šel za kluky. Stála jsem na místě jak opeřená a nechápala co se děje. Došla jsem k Rose, která Logana probodávala pohledem, ale jemu to bylo jedno. Vůbec si mě nevšímal, dělal jako bych neexistovala.

"Co se děje?" Zeptala jsem se, když mi došla trpělivost. Seděl na trubkách a díval se kamsi za mě. Opřela jsem se rukama o jeho stehna a podívala se mu do očí.

"Proč se tak chováš?"

"Jak?" Vypadal, že ho moje otázky obtěžují, ale chci znát odpovědi.

"Děláš, jako bych byla vzduch. Jako by jsme spolu už nebyli a já mám strach, že o tebe přijdu."

"Jak bys mohla?" Tón hlasu, kterým to říkal mi naháněl husinu.

Objala jsem ho, ale odstrčil mě. 

"Nechci to řešit, ne teď."

"A kdy?!" Chtěla jsem řvát, ale to by ničemu nepomohlo.

"Nevím." Pokrčil rameny a potáhl z cigarety. Otočila jsem se na patě a šla zpátky.

Rose mě silně objala a já jsem se jí rozbrečela na rameni. 

"Prý to nechce řešit. Nevím jak dál."

"Dej tomu čas."


too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat