"Co by sis dala na snídani?"
"Nezajdeme do Starbucks?" Udělala jsem psí oči a hodila si copánky dozadu, aby mi spadaly na záda.
Obuli jsme si bílé vysoké Conversky, takže naše outfity byli dost podobné. Když si toho všiml i Andrew, zapózoval jak na fotku a řekl.
"Couple goals."
"Friendship goals." Vyfotila jsem nás ve vysokém zrcadle, které bylo na chodbě a fotku přidala na instagram.
Během chvilky mi chodily zprávy, jestli jsme opravdu jen přátelé, nebo spolu chodíme. Na žádnou jsem neodpověděla, protože by stejně nevěřili, že jsme jen kamarádi.
*************************
"To je divný, že tam nikdo není." Hlavou jsem kývla ke Starbucks a pak se podívala na Andrewa.
"Ani se nedivím, když mají zavřeno." Vzal do ruky malou ceduli, pověšenou o něco níž než otvírací dobu.
"Tak jdeme do jiné kavárny?"
"Vezmu tě na lepší místo, pojď." Chytl mě za ruku a táhl k autobusové zastávce. Nevím jestli s tím počítal, ale autobus dojel hned, co jsme k zastávce došli.
Opřela jsem si hlavu o okýnko a pozorovala ubíhající paneláky, rodinné domy, auta a obyvatele města, jenž spěchali do práce.
Andrew se zvedl ze sedačky, když autobus zastavil na zastávce poblíž nádherného sídla. Všude kolem velké luxusní rodinné domy, udržované parky, ale hlavně vůně pečiva a kávy byla cítit snad na každém rohu.
"Říkám tomu ráj kaváren." Měl pravdu. Jedna kavárna vedle druhé, všechny nacpané lidmi.
"Půjdeme do Stars cafe?" Ukázala jsem na kavárnu pár metrů od nás, která nebyla zas tak narvaná.
"Ta je moje nejoblíbenější."
ČTEŠ
too young, too dumb to know things like love
Teen FictionVěděla jsem, že se mezi námi něco stane, dával jsi mi všechno, ale i to bylo málo. *** Změnil ji, připomněl co znamená milovat a získal ji.