Ještě ten den mi Logan napsal. Konverzace typu 'ahoj, jak se máš, co děláš' skončila stejně rychle jako začala. Od té doby jsme si nepsali a já netušila, že se to časem změní.
Ahoj kočičko, máš čas? Napsal mi borec, kterého sleduji na instagramu. Je fakt nádherný, navíc s postavou, kterou by mu mohl závidět kdejaký kulturista.
Dojeď <3
Nečekala jsem dlouho, po pár minutách kousek od mého domu, zastavilo černé BMW a v něm on. Rychlými kroky jsem došla k autu a otevřela dveře od spolujezdce. Nepotřebovala jsem, aby mě někdo viděl, ale v jeho společnosti mi to začínalo být jedno.
Během chvilky jsme dojeli do luxusního hotelu. O peníze zřejmě nouzi nemá. Jako pravý gentleman mi otevřel dveře a pomohl z auta. Oproti němu jsem byla dost malá, ale to se dalo čekat, když Christopher měřil něco okolo 190 cm.
Vzal mě do náruče jak princeznu, kývl na muže na recepci a odnesl až k výtahu. Oba jsme nastoupili a jeli do sedmého patra. Celou dobu měl ruku okolo mých boků a teplo zaplavilo celé mé tělo.
Po zamčení dveří od pokoje jsme na nic nečekali. Oblečení letělo bůhví kam a naše těla zmizela mezi peřinami.
****************
"Byla jsi úžasná." Spokojeně jsme leželi, hlavu jsem měla položenou na jeho hrudníku a on mě hladil ve vlasech.
"Nápodobně." Vyšvihla jsem se do sedu a přes rameno na něj mrkla. Zvedla jsem se z postele a začala se oblékat. Chris mě zaujatě pozoroval, tak jsem po něm hodila tričko a začala se smát.
Na mobilu jsem měla několik zmeškaných hovorů a zpráv. Většina z nich byla absolutně nezajímavá a do této kategorie spadaly i zprávy, že mám přijít domů.
"Hodím tě domů." Řekl, když byl taky oblečený. Nahý se mi líbil víc, ale tak co se dá dělat. Tohle rozhodně nebylo naposled.
*************
"Díky za užitý večer." Zase se usmál tím dokonalým úsměvem, který mě dostával do kolen.
"Kdykoliv můžeme zopakovat." Ukradla jsem si ještě několik polibků a pak vystoupila z auta. Po chvilce byl vidět pouze černý flek v dálce.
ČTEŠ
too young, too dumb to know things like love
Teen FictionVěděla jsem, že se mezi námi něco stane, dával jsi mi všechno, ale i to bylo málo. *** Změnil ji, připomněl co znamená milovat a získal ji.