°12°

1.2K 26 0
                                    

Pondělí bylo stejné, jako každý týden. Byla bych schopná všechny hodiny prospat, kdyby jsme neměli tělocvik. Neochotně jsem se převlékla do sportovního a zachumlala se do obrovské teplé mikiny, jelikož venku byla celkem zima. Loudala jsem se s Rose na konci, ale na běh jsem byla úplně vepředu, protože to je snad jediné, co mi v tělocviku jde.

Po škole jsme dali cígo a v parku se naše cesty rozdělily. Ještě jsme se domluvili, že půjdeme ven, takže hned po příchodu domů jsem udělala vše důležité. 

Chvilku jsem projížděla sociální sítě a rozkoukala film. 

Už jdeš?

Joo Moje typická odpověď, když jsem moc líná odepisovat. Mobil jsem dala do kapsy u mikiny, obula se a zkontrolovala vzhled v zrcadle. 

Rose na mě čekala v parku, který je přes silnici od mého domu. Bez zbytečných debat jsme šli na hřiště, protože tam kde bydlíme není moc míst, kam jít.

"Zítra přijedou kluci."

"Busem?" Zeptala jsem se a dál se věnovala úpravám fotky.

"Asi nebo taxíkem." 

"Vždyť říkali, že nemají peníze, tak kde by vzali na tágo." Pokroutila jsem nad tím oči, ale vlastně mi to bylo jedno. 

Konečně se uvidím s Loganem. Je jako moje droga, bez který nemůžu být ani den. Strašně mi přirostl k srdci a už si nedokážu představit život bez něho.

too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat