°8°

1.6K 39 2
                                    

Ve vlaku jsem prospala půlku cesty. Holky probíraly vzhled nějakého kluka a už jen při těch slovech málem tekly. Nechápu proč, podle mě je ten kluk průměrný.

Šli jsme na prohlídku nějakých památek, ale já to pouštěla jedním uchem dovnitř a druhým ven. Památky a historie mě nikdy nezajímaly. 

Courala jsem se na konci zástupu a do plic nasávala cigaretu, protože co jiného bych mohla dělat na školním výletě. Málem bych zapomněla na focení a následné přidávání všeho na instagram a jiné sociální sítě. 

Logan byl ve škole, takže až se podívá na mobil bude tam mít ode mě pěkný spam.

**************************

Rose dojela k Jamiemu a čekali v Loganově autě ještě s kámošem, co jsme potkali na hokeji. Rozeběhla jsem se a skočila Loganovi do náruče. Chvilku jsme se líbali a pak jsme si šli sednout do auta.

U Jamieho jsme otevřeli flašky s chlastem a lili to do sebe. Konečně jsem si po celém dni pokecala s Rose. Jsme jako sestry a bez sebe nevydržíme ani den. 

"Jdeme dovnitř a dokoukáme film." Jamie se zvedl a spolu s ním i my. 

V horním patře je pokoj Jamieho bráchy, který tam už nebydlí, takže byl celý jen pro nás. Výhodou jsou postele, jedna manželská a druhá o něco menší. Lehla jsem si vedle Logana, hlavu položenou na jeho hrudi a nohu přehozenou přes něho.

**************************

K babičce jsem se zase dostala až po jedenácté večer. Na víkend jsem žádné plány neměla, takže jsem se rozhodla u ní zůstat.

Ještě chvilku jsem si psala s Loganem a spamovali se srdíčky. Každá zpráva od něho mi dokáže vykouzlit úsměv na tváři. 

Nemohla jsem spát, pořád jsem byla v myšlenkách pouze u něho. Zajímalo mě, jak to mezi námi je. Kamarádi s výhodami nebo pár? Chtěla jsem s ním vůbec chodit? S ním se cítím jako ještě nikdy předtím. 


too young, too dumb to know things like loveKde žijí příběhy. Začni objevovat