Gecemiz tuhaf geçmişti . Balkondaki muhabbetten sonra birdaha hic muhabbet etmemiş ,yüz yüze gelmemeye çalışmıştık. Beni istemediği için kötü hissediyordum .
İşler hızlansın diye hemen yüzükleri takmışlardı . Bu yüzük meselesinden haberim yoktu.
Şaşırdığım belli oluyordu , benden bu kadar çabuk mu vazgeçmişlerdi .
Elimdeki yüzüğe baktım . Çok tuhaf geliyordu , çıkartıp sağ tarafımdaki rafa koydum . Biraz balkonda oturup sonra uyusam güzel olacaktı.
Şortumu düzeltip balkona çıktım. Etrafa baktığımda çok ıssız olduğunu gördüm.
Gece vakti kimse olmazdı zaten mahallede .
Karşıya baktığımda Buğranın da karşıdan bana baktığını gördüm. Bir bu eksikti , zaten tüm gece aynı ortamda bulunmuştuk .
Birkaç dakika daha temiz havayı içime çekip odaya girdim . Işığımı kapatıp yatağıma koştum . Sıcacık yatağım beni uykuya davet ediyordu .
#####
Alarmın sesiyle gözümü açtım . Ne ara sabah olmuştu ?Sinirle yataktan kalktım. Dün gece çok yorulmuştum . Telefonuma gelen mesaj sesiyle rafa uzanıp elime aldım.
Ela= Bu sabah erken hazırlan da biraz dolaşalım .
Melek =Tamam hemen hazırlanıp çıkıyorum .
Hızlıca işlerimi hallettim. Artık havalar soğuyordu . Kot bilek boy pantolonumu giyip üzerine salaş bir kazak giydim . Deri ceketimi de üzerime atıp hızlıca evden çıktım .
Ayakkabılarımı giyerken Buğranında çıktığını gördüm . Şalımı takıp hızlıca koşar adım ilerledim.
Sanki hiç tanışmıyor muşuz gibi onu takmadan ilerledim.
Telefonuma mesaj gelmesiyle çıkarıp baktım .
Buğra= Melek nişanlı olduğumuzu kimse bilmeyecek . Birbirimizi tanımıyormuş gibi davranacağız !
Neden bilmeyeceklerdi ki ? Ah aptal kafam benden utanıyordu .
Melek = Bencede öyle yapalım .
Telefonu tekrar çantama koydum .Buluşmaya geç kalmayı sevmezdim . İlerde ayakta bekleyen Elanın yanına koştum .
Oda bana doğru yürüdü ve sımsıkı sarıldı bana . Hıçkırık sesi duyduğumda bütün sevincim yok oldu . Neden ağlıyordu ki ?
"Ela iyi misin ? Kötü birşey yok inşallah " deyip yüzüne baktım . Gözleri ve burnu kızarmıştı .
"Melek sevdiğim çocuk evleniyor " deyip hıçkıra hıçkıra ağladı . O kadar sesli ağlıyordu ki , herkes bize bakıyordu .
"Ela senin gibi birini kaybettiyse kendi üzülsün . Ne hissettiğini anlayamıyorum , ama çocuğun aptal olduğunu kesinlikle anladım " deyip sırtını sıvazladım.
Çantamdaki suyu uzatıp içmesini sağladım . Ona güzel bir haber verecektim ama ertelesem iyi olacaktı.
Burnunu çekip beni bir banka otutturdu .
"Sizin nasıl gidiyo ? Mutlu musun , yani Buğra değişik bir çocuk " dediğinde acıyla gülümseyip Buğranın attığı mesajı gösterdim .
Şaşırmış bir şekilde yüzüme baktı. "Bende evleniyorum ama nişanlım olan çocuk kimseye söyleme diyor " deyip arkaya yaslandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )
Teen FictionAnne karnında koluna kordon dolaşmış bir kızın hikayesi . Tüm engellerine rağmen herşeyi başarmış ama çoğu zaman vazgeçmiş bir kız . Tek kolla hayatına devam eden , onu kimsenin seveceğini düşünmeyen. Kendini yalnız ve mutsuz bir kuyunun içinden ç...