Evet arkadaşlar çok uzun bir hikaye olmayacak 20 veya 25 bölümlük düşünüyorum 😊 Belki üzüleceksiniz ama çok uzun hikaye yazamıyorum , farklı hikayeler yazacağım yavaş yavaş finale yaklaşıyorum bu hafta müsaitken bölümleri yazayım dedim 😊😊
***********
Uyuyamıyordum, yanımda o varken tuhaf hissediyordum . O da uyumuyordu nefes alış verişinden belliydi . Bende acıktığımı farkettim.Yorganı kaldırıp yerdeki terliklerimi giydim , yandaki gece lambasını açıp saçımdaki havluyu çıkardım. Şampuanımın kokusu burnuma kadar gelmişti .
Çok değişik bir kokuydu ama güzeldi . Havluyu katlayıp ayağa kalktım , güzelce dolabıma yerleştirdim .
Buğra ise uyuma numarası yapıyordu ve ben gülmemek için kendimi zor tutuyordum .
Dolabımı açıp yarın giyeceğim kıyafetleri hazırladım , yanda duran kıyafet askılığına güzelce astım.
Buğranın da kıyafetini hazırlasam iyi olacaktı .
Onun bölümünü açıp siyah kot pantolon üzerine koyu kırmızı V yaka tişörtünü çıkardım . Kaşe montunu da çıkartıp askılığa astım. Uykum yoktu ondan yapıyordum aslında.
Odada işim bitince mutfağa indim. Dolap baya bi doldurulmuştu , ekmek arası birşeyler hazırlamaya başladım . Sandviç çok güzel yaparım aslında .
Sonunda hazır olduğunda sandalye çekip oturdum. Karnım gurulduyordu bir an önce yemek istiyordum.
Fakat merdivenlerden inme sesi duyunca duraksadım . Buğra olduğunu inişinden anlamıştım ama bu saatte nereye gidiyordu bilmiyordum .
Beni görünce yüzü asık bir şekilde bana doğru geldi . Karşımdaki sandalyeye oturdu .
İki elini birbirine bağlayıp ciddi bir şekilde durdu . Boğazını temizledi.
"Çok mu kızdın bana ?" Diye sordu . Şaşırmıştım böyle bir soru beklemiyordum.
"Özür dilerim , gerçekten farkındayım büyük aptallık ettim ama sen o kadar iyisin ki , bana kızdığın halde kalkıp bana yarın için kıyafet hazırladın . Bende uyuyamadım " dedi.
Bisey demeden ayağa kalktım . Çekmeceden bıçak alıp geri masaya geldiğimde Buğra bi an geriye doğru gitti. Ne sanmıştı ki ?
Tabaktaki sandviçi ortadan kesip bir kısmını ona uzattım. Derin nefes alıp rahatladı .
"Sorun değil kırılsamda çabuk geçer , bunu ye senin de karnın aç dedim" elimdeki parçayı alıp oda yemeye başladı.
"Gerçek evlilik nasıl birşey sence ?" Diyen Buğraya salak mısın bakışı attım.
"Nerden bileyim sanki kaç kere evlendim . Bende sen ne kadar biliyosan o kadar biliyorum " dedim. Geriye yaslanıp meyve suyumu yudumladım.
"Tuhaf hissediyorum Melek , bilmiyorum ama yanlış anlama sen yanımda yatarken sana sarılıp uyumak istiyorum bu doğru birşey değil " dediğinde şaşırdım .
Karnım karıncalanmaya başlamıştı
"Gerçek evliler hep öyle yapar . Bende merak ediyorum aslında ama nasip değilmiş " dedim .Aklına birşey gelmiş gibi bana baktı "O zaman bu gece gerçek karı koca gibi uyuyalım mı ? Lütfen hayır deme zaten evliyiz bir yanlış durum yok sadece o duyguyu merak ediyorum " dedi. Ne diyeceğimi bilemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )
Teen FictionAnne karnında koluna kordon dolaşmış bir kızın hikayesi . Tüm engellerine rağmen herşeyi başarmış ama çoğu zaman vazgeçmiş bir kız . Tek kolla hayatına devam eden , onu kimsenin seveceğini düşünmeyen. Kendini yalnız ve mutsuz bir kuyunun içinden ç...