BÖLÜM 30

8.1K 368 2
                                    

Buğra okula gidince uykum kaçmıştı . Kalkıp güzel bir kahvaltı hazırlamaya karar verdim .

Herşey tam tamına idi . Odaya gidip toz pembe diz üstü elbise giydim. Kapı anahtarla açıldığında Buğranın geldiğini farkettim ve kapıya ilerledim.

Beni karşısında görünce üzüntü ile sevinci bir anda yüzünde gördüm . Ne olduğunu anlayamadım , yanına ilerledim. Kıyafetimi inceliyordu . Beğenmemişti galiba .

"İyi misin ? Bir sorun var galiba " deyip mahcup bir şekilde baktım yüzüne. Yanıma gelip belimden tuttu ve beni kendine çekip alnıma küçük bir buse bıraktı .

"İyiyim güzelim.  Sadece bütün yol seninle uyuma hayali kurdum . Seni uyanık görünce biraz üzüldüm ama seni ve güzel bir kahvaltı görünce üzüntüm geçti " deyip gülümsedi o gülünce ölesim geldi . 

"İstersen uyuyalım kahvaltıyı sonra yaparız " deyip elini tuttum. Kalbim ilk günki gibi atıyordu .

"Hayır bu kahvaltının tadını çıkartalım " Deyip masaya çekti beni. Sandalyemi çekip otutturdu kendisi de karşıya geçti . Çaylarımızı doldurdu, gün geçtikçe ona daha bir sevgi duyuyordum.

Kahvaltımızı güzelce yaptık.  Bitince beraber toplayıp salona geçtik. Ben koltuğa ,Buğra da koltuğa uzanıp  kucağıma başını koydu . O televizyon izlerken bende saçlarıyla oynadım.

"Okul işi ne oldu ?" Deyip elimi sakallarına sürttüm.

"Hallettim güzelim yarın başlıyoruz , aynı sınıftayız " deyince sevindim. Yüzünde gezinen elim dudağına değince durdu. Vücudum ateş fışkırtmıştı.

Buğranın bakışları gözlerimi buldu . Elimi tutup avuç içimi öptü. Gözleri ışıldıyordu.

Evliliğimiz şimdi daha iyiydi . Tabi ufak tefek kıskançlıklarım onu tanıdıkça, bağlandıkça  daha da artmıştı . Birkeresinde  avm ye gitmiştik , ona bakan kızlar yüzünden Buğraya trip atıp durmuştum.

O ise sürekli gönlümü hoş tutmaya , tatlı dille kalbimi yumuşatmaya çalışıyordu.  Dayanamıyordum kıskançlık içten içe beni yoruyordu .

"İyi misin ?" Dediğinde daldığım alemden ayrıldım. Birkaç saniye yüzüne bakıp sonra gülümsedim.

"İyiyim " dedim sadece . İnanmış gibi durmuyordu ama uzatmak istemedi , sevindim. Uzatsın istemiyordum yapacak açıklamam yoktu.

Yattığı dizimden kalkıp koltukta geriye yaslanıp yayılıp oturdu. Kaşlarını çatmıştı , sinirlenmişti galiba. Birşey diyemedim, ne diyecektim . Sana alıştığım için artık seni kıskanıyorum mu ? Hayır hayır olamaz !

Canım aşırı derecede çikolata çekiyordu . Buğraya Birşey demeden ayağa kalktım göz ucuyla bana bakıp önüne döndü. Yukarı çıkıp odaya girdim.

Bu elbise ile dışarı çıksam Buğra beni keserdi . Siyah kot pantolon ve siyah dize kadar uzun kapşonlu kazak giydim.

Telefon ve bir miktar para alıp aşağı indim. Buğra bana bakmamıştı. Niye böyle davranıyordu ki ? Bugün güzel geçiyordu oysaki.

Ayakkabılarımı alıp dış kapıyı açtım. "Ben markete gidiyorum beş dakikaya gelirim " deyip onun Birşey demesine fırsat vermeden kapıyı çektim.

Taşın üzerine oturup botlarımı giydim. O sırada açılan kapıya şaşkınca baktım. Buğra elinde ikimizin de montu ile yanıma geldi.

BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin