Buğra bir an önce gelmeliydi. Oturup etrafa göz gezdirdim. Erkekler etrafımda dolanıyor muhabbet etmek için fırsat arıyorlardı ve bu sinir bozucuydu. Evli bir kadın olduğumu bilmeleri gerekirdi .
"Hoş geldin küçük hanım " diyen birkaç kıza baktım. İticilerdi , hemde çok fazla.
"Hoş buldum" deyip telefonumu çıkarttım. Erkekler de cesaret bulup etrafıma toplandılar .
"Nerden geliyorsun?" Diyen gence baktım. Fazla meraklı idi kırmak istemiyordum.
"Başka bir üniversiteden " dediğimde alay ediyorum sandılar . Kapıdan elinde yiyeceklerle giren Buğrayı gördüm.
Kızlar hemen kendilerine çeki düzen verdiler . Buğra bana doğru gelip elindekileri masaya koydu .
"Bir sorun mu var ?" Deyip etrafına baktı.
"Sınıfta adettir yeni gelenle tanışmak , sende hoş geldin" deyip Buğraya elini uzatan kıza baktım. Buğra ifadesizce elini sıkıp yanıma oturdu . Evli olduğumuzu söylemesek de tanıştıgımızı farketmişlerdi. Birşey denedik ikimizde sessizdik . Sessizliğimizde boguluyorduk..
Belki de susmalıydık ömür boyunca ...
********
4 YIL SONRA .....
Yıllar geçmişti , ömrümüz birbirine adanmıştı. Birbirimize daha da bağlanmış her sorunu beraber yenmiştik. Yeni okulumuz daha iyi ve hayırlı olmuştu ikimiz için . Kimse bize birşey demiyor derslerimize çalışıp geçiriyorduk günümüzü.Yıllar sonra mezun olduk . İşe başladığım ilk sene hamile olduğumu öğrenmiştim. Bu ikimiz içinde çok heyecanlı bir durum olmuştu. Annelik bana yakışacakmış , hep öyle diyordu . Eminim ki oda harika bir baba olacaktı .
************
"Uyandın mı Meleğim ?" İçeri giren Buğraya baktım. Arya kucağında odaya girdi . Benim küçük Melegim babasının kucağında uyuyordu. Nasıl yapıyordu bilmiyorum ama Buğra Aryayı hemen uyutuyordu."Uyandım hayatım " dediğimde Aryayı yanımdaki beşiğe yatırıp yanıma uzandı. İkimizde küçük bebeğimizi izliyorduk.
Okuldan mezun olmuştuk. Buğra Mühendis olmuştu, bende mimar . Ama hamile olduğum için işi bırakmıştım. Tabiki Buğranın hoşuna gitmişti .
"Aynı sana benziyor , senin gibi bir Melek " dedi. Gülümseyip yüzüne baktım. Dudağına ufak bir öpücük kondurdum. İlk günki gibi aşkla bakıyorduk. Arya bizi birbirimize daha çok bağlamıştı .
Onun biran önce büyüyüp anne ve baba demesini istiyorduk. İkimizde bazen tuhaf hareketler ediyorduk.
"İki garip hikayenin masum mu masum Meleği o . İyi ki seni tanımışım " deyip daha da göğsüne sığındım. Beni sarıp sarmaladı .
İşte huzur bulduğum kollar bunlardı . Arya uykusunda gülümsediğinde bizde gülümsedik.
******
Arya büyümüştü . Artık tam 6 yaşında idi. İlk anne demesi dün gibi aklımda idi. Buğraya çok düşkündü benim küçük bebeğim. Bunu bazen kıskansam da belli edemiyordum ."Anne yaa babama bisey dermisin ? Makyaj yapmama kızıyor " dediğinde gülümsedim. Buğrayla ikisi geldiğinde baba kız tartışırken pek tatlı buldum. Hayallerim şuan gerçek olmuştu.
"Tabi kızarım , küçücük kızsın . Gerçi büyük olsan da kızarım küçük hanım. Annenin bile yapmasına kızıyordum " dediğinde Arya gelip kucağıma oturdu terleyen saçlarını düzeltti . Arya şaşkınca bana baktı .
"Anne neden makyaja izin veren bir babayla evlenmedin" dediğinde ikimizde şaşkınca baktık. Buğra kaşlarını çatıp ellerini göğsünde birbirine bağladı .
"İyi o halde , bende makyaj yapmayan bir çocuk bulmaya gidiyorum onun babası olacağım " dediğinde Arya kucağımdan atlayıp Buğranın bacaklarına sarıldı .
"Gitme baba şaka yaptım. Söz birdaha makyaj yapmayacağım " dediğinde Buğra biraz eğilip Baktı.
"Söz mü ?" Dediğinde Arya kafasını salladı.
"Gel bakalım o zaman babanın kucağına " deyip kucağına aldı. Ayağa kalkıp onlara sarıldım. İkimize da öpücük konduran kocama hayranlıkla baktım. İyi ki vardı .
******
"Eeee anne devam etsene ?" Diyen Aryaya baktım. Küçük kızım büyüyüp aşık olmuştu ama karşılık alamamıştı ."Kızım daha ne anlatayım ?işte böyle baştan sona anlattım hikayemizi . Başka da Birşey yok " dediğimde Arya oflayıp ayağa kalktı .
"Anne bende sizin gibi bir aşk istiyorum " dediğinde şaşırdım.
"Kızım emin ol isteyince olacak bir iş değil . Ben sabrettim ve hayatımın en güzel insanı ile karşılaştım. Sende sabret balım " dediğimde Arya gelip başını göğsüme yasladı saçlarına öpücük kondurdum.
"Bir eksiğim olduğu için mi beni beğenmiyor sence çok mu çirkinim anne ?" Dedi. Zorda olsa gülümsedim.
"Hayır tatlım , tam tersine sen en güzelisin. Eksiklerin de yok hem olsa da insanlar birbirinin eksiklerini tamamlamak için vardır "
İNSANLAR BİRBİRİNİN EKSİGİNİ TAMAMLAMAK İÇİN VARDIR...
Bizim hikayemiz de böyle idi . Birbirimizin eksiğini tamamlamıştık.
SON
*******
Veee işte final bölümü . Gerçekten çok fazlası ile uzadığı için yazmakta zorlanıyordum. Artık final verdik sizleri seviyorum. Hikayem de bana destek olan herkese çok teşekkür ediyorum. Engel diye birşey yoktur bunlar bizim kafamızda biten sorunlardır . Her zaman dediğim gibi birbirimizin eksiklerini tamamlarız .Sizde her zaman birinin eksiğini tamamlayıp . Kalbi mutlu eden kişiler olun . Sizleri çok seviyorum
🖐️❤️😃😊👏🖐️❤️😃😊👏
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )
Genç KurguAnne karnında koluna kordon dolaşmış bir kızın hikayesi . Tüm engellerine rağmen herşeyi başarmış ama çoğu zaman vazgeçmiş bir kız . Tek kolla hayatına devam eden , onu kimsenin seveceğini düşünmeyen. Kendini yalnız ve mutsuz bir kuyunun içinden ç...