Bölüm 8

10.3K 453 36
                                    

Okuldan çıkan gençler otobüsü  doldurmuşlardı. Hepsi çok aktifti. Karşı koltukta oturan gençler bir türlü durmuyordu .

Sürekli ayağı bana çarpıyordu . Pantolonum mahvolmuştu . Sinirlenmiştim ama belli etmemeye çalışıyordum .

Telefonumun sesini duyduğumda elimi çantama attım . Bulmam biraz zor olsada bulmuştum .

Annem arıyordu ...
+++++
"Efendim sultanım benim " dedim. Annem sürekli aramazdı beni vardı kesin bir diyeceği .

"Kızım neden yüzüğünü takmadın. Odanda duruyor , odanda dursun diye takmadık o yüzükleri " dedi .

Ben demiştim dimi , annem birşey olmazsa aramaz diye .

"Annecim ne yapayım unuttum. İlk defa nişanlanıyorum , unutmam çok normal " diyerek gözlerimi devirdim .

"Bak bu son olsun . Buğra evladım napıyor , üzüldü mü yüzüğü takmadığını görünce " dedi .

Beni öyle bir gülme tuttu ki kendimi zor tuttum .

"Buğra yanımda anne . Sorma ya çok üzüldü ben yüzdüğümü takmadım diye . Hatta sen takana kadar bende takmam deyip çıkardı yüzüğü " dedim .

Buğranın o anda bana bakışı daha çok gülmemi sağladı . Elimden telefonu kapıp yüzüme kızgın kızgın baktı .

"Alo Betül teyze senin bu kızın varya yüzüğünü takmadan gelmiş , okuldaki tüm erkekler ona yazıyo haberin olsun . Her an fikri değişebilir " dedi . Gözlerim hayretle açıldı. Kolunu yumruklayıp telefonu almaya çalıştım . 

İnsanlar bizi izliyordu . Buğra telefonu vermemekte ısrarcı idi.

"Betül teyze kızın beni şuan dövüyor herkesin içinde haberin olsun " deyip telefonu bana uzattı .

İfadesiz bir yüzü vardı . Telefonu kulağıma dayayıp annemin birkaç azarını yedikten sonra kapattım .

Buğraya sırtımı dönüp onunla göz göze gelmemeye çalıştım . Şimdiden böyleysek ilerde ne olurduk kim bilir .

Az ilerde Buğraya gülümseyen birini gördüm. Kız baya güzeldi, ne güzeli mükemmeldi.

Buğraya baktığımda onunla bakıştığını gördüm. Olduğum duruma kahkaha atmak istedim . Nişanlım yanımda başka bir kızla bakışıyordu . Bu ne kadar sinir bozucu olsada birşey demedim .

Karşımızda oturan gençler bir durakta inince az ilerdeki kız kıvırta kıvırta yürüyüp karşımıza oturdu . Eteği zaten kısaydı oturunca  daha bir kısa olmuştu .

Ben bile gözlerimi alamıyordum kızdan.

Kız gözleriyle Buğrayı yiyip bitirmişti . Bu kadarı fazlaydı , ne yaparsa yapsın ama gözümün önünde bir kızla bakışmasın.

Büyük bir sinirle ayağa kalktığımda otobüsün firen yapması ile dengemi koruyamayıp Buğranın kucağına yapışmam bir oldu . İşte o an bittiğimi anladım , Buğra bana çok kızacaktı . Üstteki demirden tutunduğum gibi ayağa kalktım .

Yüzüne bakmadan hızla ilerledim . Arkama baktığımda bir karışıklık olduğunu görüp geri döndüm . Teyzenin teki Buğraya çantasıyla vuruyordu.

'Utanmıyor musun kızı taciz etmeye hee seni gidi pis sapık . Şikayet edeceğim seni durdurun aracı ' diyordu . Şok olmuştum ,  Buğra çok sinirli idi . Her halinden belli oluyordu .

BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin