"Buğra Canım biz bu gece sizin evde sınıfça toplanmayı düşünüyoruz " diye sesini yaya yaya konuşan kızı dinledim. Sınıfça ne alakaydı ki?
"Ne gerek var " diyen Buğraya içimden aferin koçum diye geçirdim .
"Buğracım bi Nergis annemi tanıyayım . Hiç görmedim daha azıcık muhabbet ederiz hemde takılırız " dedi. Nergis annem mi ? Öldürürüm ben bu kızı .
"Bakarız, ben size haber veririm" diyen Buğraya da sinir oldum .
Kızlar sırıtarak sıradan kalktı. Bana sinirli sinirli bakarken kızın gözü Yüzüğüme gitti . Eliyle elimi tutup bir anda kendine çekti .
"Sen nişanlı mısın " deyip cevabımı bekledi .
"Seni ilgilendirir mi ?" Dedim
Kız bozulmuştu biraz .Sinirle cevap verdi " Nişanlısın ama başkalarının arabasına gayet iyi biniyorsun . Maşallah sana bu nasıl bir özgüven " dedi . Ağzım dehşetle açıldı ne konumuna sokmuştu şuan beni ? Herkes beni merakla izliyordu yeni öğrenciler vardı ve farklı bir şekilde tanımışlardı beni .
"Senin hergün yaptığın birşeyi başkası yapınca neden bu kadar ahlaksız birşey gibi görüyorsun ? Sadece rahatsızdım ve Buğra yardım etti " dedim. Dayanamamıştım , sinirlendiğim için karnıma bir ağrı daha saplandı acıyla inledim .
Tüm sınıf ne oluyor diye bize dönmüştü . Gözlerim yavaş yavaş gidiyordu , Ela telaşla yerinden kalkıp beni sıraya yatırdı .
Herkes telaşla başıma toplanmıştı . Buğra korkuyla bakıyordu , elini alnıma koyup ateşime baktı.
"Arkadaşlar yurdun doktorunu çağırın da bi kontrol etsin kımıldatmayalım önemli birseydir belki de " dediler .
Buğra telaşla elimi tuttu . Herkes bir Buğraya birde bana bakıyordu. Elimi ondan çekip Elaya uzattım . Sımsıkı tuttu , destek olmak istercesine .
Doktor insanları uzaklaştırıp yanıma geldi . Elini karnıma atıp yoklamaya başladı , Buğra kaşlarını çatıp doktoru izledi .
Doktor telaşla Ambulansı aradı . Adresi verip Elimi tutan Elaya baktı "Apandisti patlamış arkadaşınızın , ambulans geliyor " dedi .
Buğra bir bana birde doktora bakıyordu . Aptal kafam diye alnına vuruyordu . Onun suçu yoktu ki , bu tamamen benimle alakalıydı. İstamsizce gözümden yaşın süzülmesine izin verdim .
*********
Gözlerimi açtığımda nerede olduğunu idrak edemedim .Elimde sıcaklık hissettiğimde elin sahibine baktım .Bu görüntü içimi tuhaf hissettirmişti. Saçları terden alnına yapışmış , tuttuğu elimin üzerinde uyuyordu . Saçlarıyla oynamak çok isterdim fakat ne yazıkki diğer elimle oynayamazdım.
Bu beni kötü hissettirmişti . Ne olmuştu bana ? Neden buradaydım hiç bilmiyordum .
Tuhaf bir ağrı vardı içimde anlamdıramadığım.
Gözlerimi kapatıp acının hafiflemesini bekledim. Buğranın kıpırdadıgını farkettim.
Usulca yüzünü kaldırıp yüzüme baktı . Hafif bir gülümseme bahşetti .
"Uyanmışsın " dedi. Elimi bıraktığında uyuştuğunu hissettim.
"Uyandım ama neden buradayım ?" Dedim. Elini saçına götürüp karıştırdı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )
Ficção AdolescenteAnne karnında koluna kordon dolaşmış bir kızın hikayesi . Tüm engellerine rağmen herşeyi başarmış ama çoğu zaman vazgeçmiş bir kız . Tek kolla hayatına devam eden , onu kimsenin seveceğini düşünmeyen. Kendini yalnız ve mutsuz bir kuyunun içinden ç...