Sıkıntıyla okula doğru ilerledik . Benimle yapabilecek miydi ? Benden şuan bile utanıyordu nasıl evlenecektik ki ?
Düşünceler içerisinde okulun kapısından girdik . Herkes bahçedeydi .
Etrafa göz attığımda çok kalabalık olduğunu gördüm.
"Melek sen otur ben birşeyler alıp geleyim açız zaten " diyen Elaya kafa salladım . Onun yanımdan gidişini izlerken bir yer bulup oturdum .
Herkes çok mutlu gözüküyordu . İnsanlar birbiriyle gülüşüp eğleniyordu . Bazıları ise sevgilileriyle el ele tutuşmuş okulun içinde dolaşıyorlardı .
Tekrar bir iç çektim . Benimde sevdiğim olsaydı ve böyle elini tutup gezseydim, omzuna başımı koyup derdimi anlatabilseydim .
*
Yanıma oturmasıyla hayırdır bakışı attım . Birde gülüyordu pişmiş kelle gibi , sinir olmuştum . İzin de almamıştı ."Merhaba güzelim " deyip sırıtmaya başladı . Sakin olmalıydım , hemde çok sakin.
"Buyrun ,yerime oturma cesaretini size kim verdi acaba?" Deyip yüzüne baktım . Hâlâ gülümsüyordu .
"Beni hatırladın mı ?" Dedi. Resmen beni duymamazlıktan geliyordu .
"Hatırladım da ne olmuş yani ?" Deyip ifadesizce yüzüne baktım etrafa göz gezdirdiğimde meraklı gözleri üzerimizde buldum .
"Belki beraber takılırız bugün ne dersin " deyip bana doğru döndü. Sıkıntıdan kasılmıştım ve bu sevdiğim bir durum sayılmazdı .
"Bak iyisin hoşsun ama olmaz anlıyo musun ? Etrafımda birini istemiyorum . " deyip oradan kalktım .
"Melek !" Diye bağıran kişiye tekrar baktım.
"Beni burada bırakmanın hesabını vereceksin küçük cimcime . " dedi .
İlk gördüğüm günde sevmemiştim bu çocuğu . Sınıf hocamızın bize kızdığı gün sınıfa girdiğimde saçımı düzelten çocuktu o .
Ben hiçbir zaman sevgili yapmamıştım. Çünkü kendimi seveceğim kişiye saklıyordum ve o da imkansız oldu , sevmedigim biriyle evleniyordum zaten .
Önüme dönüp onu orada bıraktım . Biraz ilerlediğimde Buğraların grubu gördüm. Yanlarında birkaç kız da vardı .
Buğra elime bakıyordu . Gözlerim istemsizce elline gitti . Yüzüğüm yoktu , takmak istememiştim.
Onların oradan geçmek istemedigim için geri geri adımladım. Bir anda Korna sesini yoğun bir şekilde duyduğumda korkudan gözlerimi kapattım .
********
Öldüm mü ben ? Diye düşünürken gözlerimi açtım.Kollarında olduğum kişiyi görünce iyice şaşırdım .
"Melek iyi misin ?" Dedi. Bu az önceki yanımda oturan çocuktu . Hâlâ kucağındaydım.
"İyiyim indir beni " deyip zorla konuşmaya başladım .
Beni yavaşça indirip kulağıma yaklaştı "Kolunu keşke saklamasaydın , sen her halinle mükemmel bir kızsın " dedi . Kolumu nerden görmüştü ki .
Gözlerim kocaman açıldı işaret parmağımı ona sallayıp kaşlarımı çattım .
"Sakın , sakın ! Bir kişiden bile duymayacağım bunu anladın mı. Aramızda sır kalacak " dedim . Şaşırmıştı , benimde gözlerim dolmuştu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )
Teen FictionAnne karnında koluna kordon dolaşmış bir kızın hikayesi . Tüm engellerine rağmen herşeyi başarmış ama çoğu zaman vazgeçmiş bir kız . Tek kolla hayatına devam eden , onu kimsenin seveceğini düşünmeyen. Kendini yalnız ve mutsuz bir kuyunun içinden ç...