Düğün başlamak üzereydi . Gelin arabasındaydık, Buğranın telefonu çalıyordu .
Ekranda Özgemm yazısını görünce rengim attı birden . Ne yani sevgilisi mi vardı müstakbel kocamın .
Otuziki diş gülümseyerek açtı telefonu .
"Efendim balım " dedi Buğra . Sinir kat sayılarım artıyordu ,sevgilisi olabilirdi ama yanımda yapmamalıydı .
Kızın sesini duyuyordum çok neşeli , heyecanlı geliyordu .
"Evet balım düğünden sonra görüşürüz " deyip kapattı . Ne yani sevgilisi düğünden sonra mı görüşecekti.
Utanmaz herif bende bugün beni düşündü diye seviniyordum .
Ailem ne kınamda ne de düğünde aramıştı beni . Hâlâ bekliyordum aramalarını telefon sürekli elimdeydi.
Sıkıntıdan başımı cama yaslayıp dışarıyı izledim . Yarın okulum vardı , sınavlarımız başlıyordu ve benim ders çalışmam gerekirken evleniyordum .
Buğra omzumdan tutup beni kendine çekince ne yapıyor bu dercesine baktım. Cebinden telefonunu çıkarıp kameraya girdi .
"Napıyosun Buğra ?" Dedim.
"Fotoğraf çekinelim hatıra kalsın " dedi . Be kadar istemesemde zorla çekindim. Fotoğrafı açtığında güzel çıktığımı farkettim .
"Güzel çıkmış " deyip tekrar yolu izledim. Araba durduğunda Buğra hemen indi . Cool bir şekilde yürüyerek benim kapımı açtı ve inmeme yardım etti .
Salonun kapısından girip bizim için ayrılan odaya ilerledik.
Herşey mükemmeldi , Nergis teyzeler de bizim kadar zengindi . Büyük pahalı bir salon tutmuşlardı .
Buğra aynada kendine bakıp alnındaki terini sildi . Bende masadaki sudan alıp içtim .
Heyecandan bayılabilirdim , Buğra gayet rahat takılıyordu.
"Biliyo musun , doğal daha güzelsin . Makyaj yapmana hiç gerek yok " diyen Buğraya baktım .
" Öyle olsa sevdiğim biri olmaz mıydı ? Güzel bulmuyorum kendimi " deyip koltuğa oturdum . Yanıma gelip aynı şekilde o da oturdu .
"Okulda herkes seni konuşuyo , nereye gitsem senin adını duyuyorum . Erkekler sana hayran okulun güzeli seçildin kendine neden haksızlık ediyosun " dedi.
Dediği şeyle ayrı bir şok geçirdim .
"Buğra , ben böyle olduğum için kimse beni istemiyo . Şuan seninle evleniyorum diye herkes bana öyle bakıyordu , bu kızlamı der gibi bakıyorlar ki haklılar da " deyip başımı öne eğdim .
Yorulmuştum artık .
"Öyle birşey yok , gerçekten evlilik düşüncem olsaydı biriyle evlenmeyi düşünseydim sen böylesin diye vazgeçmezdim " dedi.
Beni kendine çekip sarıldı , ilk başta tedirgin olsam da sonrasında kendimi bırakıp birkaç damla göz yaşı akıttım gömleğine.
"Sümüklü seni , önce salya sür Yastığıma sonrada gömleğime sümük sür hain seni . Şimdi toparlan akşam konuşuruz bu konuları " deyip yanımdan kalktı . Bende kalktım .
Bizim salona girme vaktimiz gelince yerimizi aldık , alkışlar eşliğinde içeri girdik. Nasıl dans edeceğimizi düşünüyordum .
Pistte kaldığımızda Buğra ben zorluk çekmeyeyim diye beni kendine doğru iyice çekti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )
Teen FictionAnne karnında koluna kordon dolaşmış bir kızın hikayesi . Tüm engellerine rağmen herşeyi başarmış ama çoğu zaman vazgeçmiş bir kız . Tek kolla hayatına devam eden , onu kimsenin seveceğini düşünmeyen. Kendini yalnız ve mutsuz bir kuyunun içinden ç...