BÖLÜM 9

10.1K 524 25
                                    


Öncelikle merhaba arkadaşlar .Bir nedenden dolayı moralim çok bozuk. Bir bölümü yazmak için o kadar çok uğraşıyorum ki ,sizler ise vote atmıyorsunuz. Bundan sonra yeni bölüm gelmesi için votelere bakacağım . 10 altında olursa bolum atmayacağım  , bu uzun bir süre devam ederse hikayeyi sileceğim . Saygılar ......

Buğranın odasından sinirle ayrıldım .  Annemlere ve misafirlere önemli bir dersim olduğu söyleyip oradan ayrılmıştım. Kapının önüne geldiğimde sinirle çıktığım eve baktım .

Camdan beni izliyordu ne diye bakıyordu ki ?

Kapıyı hızlı bir  şekilde açıp içeri girdim . Odama gidip uyumak istiyordum .

Öyle de yaptım hızla merdivenleri çıkıp uykunun tatlı kollarına kendimi bıraktım. 

*******
Çok güzel uyumuştum , hemde saatlerce . Annemlerin geldiğini bile duymayacak derecedeydi. Aşağı kata indim abim televizyon izliyordu .

"Abi napıyosun burada tek başına " diyerek yanındaki koltuğa oturdum .

"Televizyona bakıyorum abicim  " dedi . Bur sıkıntısı vardı belliydi .

"Abi bi sıkıntın mı var senin ?" Diyerek yanına sokuldum.  Bir tuhaftı bugün ben mi kırmıştım bilmeyerek .

"Melek , düğüne az kaldı biliyorsun değil mi. İçim hic el vermiyor keşke sende benimle gelsen " dedi. Gözleri dolmuştu , ah abicim böyle yapma . Sen böyle yaparsan ben nasıl dayanacağım .

"Biliyosun abi . Burada kalmalıyım. Bende evlenmek istemezdim bu yaşta ama bazen bizim şer gördüğümüz Şey de bir hayır vardır .  Eğer gerçekten mutlu olamazsam gel beni al diyeceğim " diyerek abime sarıldım.

Abim kimsenin yanında böyle duygusal davranmazdı . Bizim aramızda tuhaf bir bağ vardı .

"Evet gerçekten böyle bir durum olursa ilk bana yazacaksın . Korkmadan , dürüstçe " dedi. Kafamı olumlu şekilde sallayıp abime iyice sarıldım . Saçlarımı okşayıp teselli etti beni .

Bir süre beraber televizyon izledik . Kapı çaldığında abim beni dizinden kaldırıp kafamı yastığa koydu . Televizyonda komedi filmi vardı ve karnıma ağrılar girmişti .

Kapıdaki gürültüyü duyunca toparlandım. Abimin arkadaşları gelmişlerdi. Bugün maç vardı heralde .

Yerimde toparlanıp gelenlere selam verdim. 

Altımda şort olduğu için biraz rahatsız olmuştum ama bana bakacak kişiler değillerdi.

Abim yanıma gelip elime para tutuşurdu .

"Melek koş üstünü giyin dışarısı çok soğuk Ev gibi değil . Sonra da markete gidiver bizimkilerden birini veririm yanına yardımcı olur " dedi .

Ne kadar gitmek istemesem de abimi kıramazdım. Kafamı sallayıp odaya çıktım . Siyah dar paca pantolon giyip üzerime de boğazlı siyah bir kazak giydim . Deri ceketimi de alıp aynanın karşısına geçtim  .

Oda çok havasız olduğu için camı ve perdeyi sonuna kadar açtım . Karşıya baktığımda  Buğranın ders çalıştığını gördüm . Masası benim odama doğruydu .

Ona bakmayı bırakıp işime döndüm çünkü sinirliydim. Saçlarımı açıp kafamı yere eğdim . Elimle biraz dağıtıp geri kaldırdım .

Güzel duruyordu . Hafif bir rimel de sürüp işimi tamamladım .

*****
Kapıya çıkıp botlarımı giyindim . Şalımı omzumdan geçirip güzelce taktım.
Abimin arkadaşı da kapıya gelip botlarını giydi .

BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin