BÖLÜM 20

9.4K 388 45
                                    

Arabaya bindiğimizde çok soğuk
olduğunu farkettim . Buğra hemen klimayı açıp arabayı ısıttı.

İkimize aynı kıyafeti ayarladığım için şaşırmış ama güzel bulmuştu.

Deri ceket giymek biraz hata olmuştu benim için çünkü hava çok soğuktu .

Camdan dışarıyı seyrederken telefonuma mesaj yığıldı. Baktığımda okuldaki kişiler olduğunu gördüm.

Mesajlara baktığımda birsürü hakaret eden kişiler vardı . Üzülsemde belli etmek istemedim.

Elanın attığı konumu açıp telefonu Buğranın görebileceği bir yere koydum.

"Burasıymış düğün salonu " deyip Buğraya baktım. Konuma bakıp geri yola döndü kaşları çatılmıştı , bir sıkıntısı mı vardı acaba diye düşünmeden edemedim.

"Buğra iyi misin ?" Dedim. İyi değildi , biliyordum .

"Hiç sadece nedense güzel olmanı istemiyorum " dedi. Şaşırmıştım , beni güzel buluyordu yani .

"Özellikle yaptığım bisey değil , her zaman ne yaptıysam O " deyip ona doğru oturdum . Yüzünü incelemek istiyordum.

"Sorun da bu zaten , doğal güzelsin . O yüzden okulun erkekleri sana aşık ya . Ama bundan sonra biri sana yan gözle baksın alırım aklını " dedi .

Beni kıskanıyordu , gülümsedim. Hatta kahkaha attım . Ben öyle gülünce bana döndü ve oda nedense gülümsedi ve tekrar yola döndü .

"Ne diye gülüyosun , sana gülmek yasak düğünde gülmeyeceksin. " deyip kendisi de güldü.

" Neden gülmeyeyim ki , sende gülme o zaman " deyip yola döndüm .

Oldukça çekici bir kocam vardı ve bunun düşüncesi de beni deli ediyordu .

Kalabalığın olduğu bir yeri gördüğümde düğün salonuna geldiğimizi anladım. Elimle saçlarımı düzeltip kendime çeki düzen verdim .

"Güzelsin güzel , hem kime güzel gözükeceksin kızım kocan yanında hadi in arabadan " diyen Buğraya dil çıkartıp indim .

Arabadan inmemle etraftaki gençlerin gözü bizi buldu. Buğra da inip hemen yanıma geldi ve elimi tuttu .

Kızlar benim kocamı dikizliyorlardı, şimdi bende onları dikizleyecektim göreceklerdi günlerini...

***
İlerde salına salına gelen Elayı gördüğümde Buğranın elini bıraktım . Elanın yanına gidip sımsıkı sarıldım .

"İyi misin ?" Dediğimde nefesi titredi .

" Daha iyi olacağım " dedi. Ondan ayrılıp Buğraya baktım. Başını yere eğmiş bekliyordu , kimseye bakmaması güzeldi .

"Melek !" Diye arkalardan ses duyduğumda nerden geldiğini anlamaya çalıştım , ses boğuk geliyordu çünkü .

Elanın arkasından baktığımda gelen kişinin abim olduğunu farkettim.

"Abii" sesim boğuk çıkmıştı . Gözlerim hemen dolmuştu onu görünce , Koşarak abime sarıldım .

Sımsıkı , kokuyu içime cekercesine sarıldım. Abim saçlarımı okşayıp öptü. Beni kendinden ayırıp göz yaşlarımı sildi .

"Ağlama gülüm , özür dilerim seni ne arayabildim ne de düğününe gelebildim "  diyen abime baktım evet öyle olmuştu ama umrumda değildi . Şuan yanımdaydı ya  herşeyi unuturdum .

BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin