Hazırlıklar tüm hızıyla devam ederken bende odamda hazırlanıyordum.
Ela yarım saate kadar geleceğini söylemişti. Dolaptan beyaz diz üstü dar kesim elbisemi çıkartıp giydim . Saçlarımı kıvırcık haliyle bıraktım , çok tatlı duruyordu .
Saatler ilerledikçe heyecanım artıyordu. Acaba beni gördüğünde beğenecek miydi ? Veya ben onu beğenecek miydim?
Kapının çalmasıyla parfümümü sıkıp aşağı koştum. Makyaj yapmama gerek yoktu sade takılmayı severdim ben . Heyecandan elim ayağıma dolaşmıştı.
Bu gelen büyük ihtimal Ela idi . Zehra abla kapıyı açınca siyah bir elbise giyen Elaya baktım . Hoş ve sade duruyordu, zıt renkleri tercih etmiştik . İçeri girdi , kapı hâlâ açıktı .
Koşup hemen sarıldım . Beni bileğimden tutup etrafında döndürüp ıslık çaldı, utanmıştım ama onun gelmesi beni mutlu etmişti .
" Vay yavrum vayy bu gece o çocuk bayılmazsa iyi . Artık görelim bakalım kimmiş bu şanslı bey " deyip gülümdeki , bende merak ediyordum .
Bir tur daha döndürdüğünde onu gördüm , boğazıma oturan yumru ile sendeledim. Kapının önünde elinde çiçek ve çikolatayla duran kişi ...
****
Gözü bir an koluma gittiğinde yanaklarım kızardı ve yerin dibine girdiğimi hissettim . Çünkü benim engelli olduğumu bilmiyordu bu kişi..."Melek ?" Deyip birkaç adım attı bana . Şaşkın ama sinirli bakıyordu inanmıyordu , bu evde benim yaşadığımı biliyordu o konuda şaşırmasa da kolum konusunda şok olduğu gözlerinden belli oluyordu .
Dokunsalar düşecek durumda idim gözlerimi yere dikip göz yaşlarımın geçmesini bekledim . Zehra abla misafirleri içeri buyuretmişti . Elada çok şaşkındı , ne yapacaktım ben simdi . Eğer bu çocuk benim eşim olacaksa kötü bir çukura ilerliyordum . Çünkü beni sevmiyordu ki , sürekli benimle uğraşıyordu .
"Çocuklar siz tanışıyor musunuz ? Diyen babama baktım . Dilim tutulmuş gibiydi ama Buğra daha zor durumda gibi duruyordu . Bir cevap vermemiz gerekiyordu ama Buğraya bakılırsa bu kişi bendim .
Boğazımı temizleyip zorda olsa konuştum"Sınıf arkadaşıyız baba ordan tanışıyoruz " deyip başımı öne eğdim . Babam şaşırmıştı böylesine denk gelmesine.
Bakışlarımı kaldırdığımda Buğraya baktım . Beni izliyordu koluma bakıyordu ,Ela anlamış olacakki kolumdan tutup misafirlere bir dakika yapıp peşinden üst kattaki lavaboya sürükledi .
Lavaboya girip Kapıyı kapatıp, gözümden akan yaşları sildim . Neden o olacak benim eşim , benim mutlu olmaya hakkım yok mu ? Beni hiçbir zaman sevemezdi o !
Kapım sürekli tıklatıldığında kendimi zorda olsa toparlayıp kapıyı açtım Elaya bakmak istemiyordum . Beni böyle görmesini istemezdim, nefesim titriyordu .
Birkaç adım attığımda iri bir cüsseye çarpmamla başımı yerden kaldırdım .
Buğra bana hâlâ şaşkın gözlerle bakıyordu . Gözü tekrar koluma inmişti ,şaşkındı.
"Neden sakladın bunu ?" Dediğinde derin nefes aldım . Ama iyi değildim ,nefesim titriyordu . Ne diyecektim ki simdi ?
Cevap vermeyip ilerlemek istedim ama kolumu sımsıkı tuttu. Bakışlarım bakışlarını buldu . Gitmeme izin vermeyeceği belliydi ,sinirlendim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİ BÖYLE SEV (TAMAMLANDI )
Fiksi RemajaAnne karnında koluna kordon dolaşmış bir kızın hikayesi . Tüm engellerine rağmen herşeyi başarmış ama çoğu zaman vazgeçmiş bir kız . Tek kolla hayatına devam eden , onu kimsenin seveceğini düşünmeyen. Kendini yalnız ve mutsuz bir kuyunun içinden ç...