Uwaga!!!
Więc o to wreszcie się przemogłam i mama dla waz rozdział (jej), ale przedtem parę spraw.
1.jak ktoś pamięta to miałam założyć insta żeby mieć z wami kontakt tak to nazwijmy (po prostu tam jest parę opcji które mi się przydadzą), mam niestety problem z nazwaniem tego konta i dodaniem opisu więc proszę o pomoc.
2. w najbliższym czasie najprawdopodobniej pojawi się nowe ff o nazwie "My Gay Academia", to będą shoty wszelkich shipów LGBT+ więc będzie zabawnie hehe.
3.w poniższym rozdziale wymyśliłam sobie nową postać, która jest początkującym bohaterem o pseudonimie Ghost(nie jest ona epizodyczna )
Zostanie ona starszą siostrą naszego głównego bohatera czyli was 🙆
***Katsuki Bakugo***Wszyscy znajdywali się na sali treningowej czekając na to aż pan Aizawa powie wam po co wo gulę tu przyszliście.
-Do grona nauczycieli wstąpił nowy członek, początkująca bohaterka o pseudonimie Ghust Kasumi Yamanaka.
Po tych słowach przeszły cie ciarki, Bardzo dobrze znałeś Kasumi, w końcu była twoją przyrodnią siostrą. Zastanawiało cie jedynie to jakim cudem dziewczynie udało się dołączyć do nauczycieli w U.A. Twoje przemyślenia przerwały przeraźliwy chichot Minety stojącego obok ciebie, spojrzałeś się na niego a następnie na obiekt w który się wpatrywał. Uwagę tego małego perwersa przykuł dość zadurzy dekolt TWOJEJ SIOSTRY. Dziewczyna wbiegła do hali Treningowej i szybko przeprosiła za spóźnienie, miała na sobie obcisłą czarną koszulkę czarny skórzany płaszcz, zwykłe podarte dżinsy i glany, Wasza nowa nauczycielka miała niebieskie krótkie włosy i białe oczy, które również przyciągały zaciekawiony wzrok.
-Po waszym spotkaniu z wielką trojka postanowiłem znaleźć kogoś kto pomoże wam w rozwinięciu waszych Darów.
Słowa nauczyciela rozwiały wszystkie wątpliwości dotyczące tego czemu ta nie okrzesana dziewczyna ma was uczyć. Posiadała niesamowitą lecz ciężką do opanowania moc.
-Przepraszam.-Z tłumu uczniów wychylił się Midoryia.-Na czym polega twoja indywidualność.
-Potrafię wyjść z mojego ciała i stać się duchem.
Zawołała wesoło.
-Tch. Co to za moc, będąc duchem raczej nikogo nie zabijesz.
Tym razem uwagę zwrócił na siebie Katsuki, z drwiącą miną stanął przed niebiesko-włosom. Yamanake postanowiła zmierzyć się z chłopakiem udowadniając mu że wcale nie ma racji, a ten debil się jeszcze zgodził, zasłoniłeś sobie oczy dłońmi nie chcąc patrzeć jak twój chłopak dostaje niezły wycisk.
-Dajesz laluniu!
Usłyszałeś okrzyk motywacyjny ze strony Minety i Kaminariego, trochę cię to zdenerwowało więc postanowiłeś ich ochrzanić za to jak przezywają twoją siorę. Totalnie zapomniałeś o toczącym się pojedynku.
-Czy wy musicie lecieć na wszystko co ma cycki ?
Spytałeś ich , ale nie dane było ci usłyszeć odpowiedzi bo w twojej głowie rozbrzmiało głośne 'cześć ". No świetnie, pomyślałeś bo Kasumi w postaci nie materialnej opętała twoje ciało. Straciłeś kontrole nad swoim ciałem i zacząłeś kierować się w kierunku walczących. Biało oka stała nieruchomo w jednym miejscu a blondyn szarżował na nią z mordem w oczach, nawet nie zauważyłeś kiedy znalazłeś się pomiędzy nimi. Katsuki momentalnie się zatrzymał krzycząc głośne kurwa a ty wykonałeś pierwszy cios. Chłopak dostał z prawego sierpowego w twarz a następnie kopniak w brzuch. Zszokowany i pobijany wylądował na ziemi a ty przygniotłeś go siadając na nim okrakiem i przyciskając obie ręce do ziemi, nogami zblokowałeś jego kończyny dolne i w ten sposób uniemożliwiłeś mu ruch. Nagle odzyskałeś kontrole nad swoim ciałem.
-Co ty odpierdalasz?
Zapytał a ty totalnie go zignorowałeś.
-Kasumi!
Wrzasnąłeś próbując podnieść się z Bakugo lecz ten w tym samym czasie również próbował wstać i tak wyszło że wylądowałeś twarzą na jego klatce piersiowej, opętanie strasznie wycieńczyło twoje ciało więc po prostu nie ruszając się zacząłeś wydzierać się w klatę chłopaka która tłumiła wszystkie dźwięki.
-Widzisz potrafię również kogoś opętać, poza tym wiem że nie uderzył byś mojego braciszka, ale z ciebie głupek (I\N) żeby sobie takiego chłopaka zaleście.
Powiedziała po czym ruszyła w stronę Aizawy który pozwolił wszystkim wracać już do akademika. Niezręczna cisza panowała w szatni chłopców którzy byli ostro zdziwieni tym co usłyszeli z ust Yamanake.
-Naprawdę jesteście razem?
Zapytał zdziwiony Kirishima kiedy cała klasa znajdywała się w pokoju wspólny, obydwoje pokiwaliście głową.
-Mina wiszę ci kasę za nie wygadanie się.
Powiedział Katsuki a Ashido jak piesek usiadła obok niego czekając na zapłatę.
-Czemu nie powiedziałeś że twoje siostra jest Bohaterką?
To najbardziej nurtowało Izuku, czemu sam w sumie nie wiesz tak po prostu nie miałeś ochoty na mówienie im tego.
-Przepraszam Midoryia,w zamian mogę ci opowiedzieć o jej mocy.
chłopak szybko się zgodził z na taką kuszącej propozycji.
***
Kto zgadnie od jakiej postaci z Naruto wzięłam nazwisko Yamanake?
CZYTASZ
Boku no Hero Academia // Scenariusz
FanfictionKrótkie opowiadania Postać x Reader z Boku no Hero Academi. UWAGA!!! Pisze z perspektywy chłopaka, więc będą to shipy typu boyxboy. Nie lubisz, nie czytaj. (To mój pierwszy scenariusz więc sorry za pomyłki, czy coś).