Jak się poznaliście#2

1.2K 49 5
                                    

                                                                             ***Katsuki Bakugou***

Siedziałeś na ławce w parku, twój spokój zmącił  krzyk dobiegający zza ciebie. Jakiś blondyn podskakiwał pod drzewem wymachując rękami. Jako, że jesteś ciekawską  osobą podszedłeś  do niego ,spoglądając w punkt do którego usilnie próbował się dostać.

-Czego?- Zapytał kiedy cię zauważył.

"Niezbyt miłe przywitanie"- pomyślałeś.

-Twój kot?- Zapytałeś wskazując na małą kulkę w gałęziach, dopiero przed chwilą ja zauważyłeś.

-A co ci do tego. Spieprzaj!- Krzyknął chłopak wymachując ci pięścią przed twarzą. Niezrażony tym podniosłeś rękę do góry.

-Jak się nazywa twój kot?

Najpierw czerwonki zamierzał  ci przyłożyć, ale po krótkim zastanowieniu postanowił współpracować.

-Lord Morderca.- Odparł zakładając ręce na piersi i spuszczając głowę.  Na początku próbowałeś opanować śmiech, ale to było silniejsze od ciebie.

-Przepraszam.- Wydusiłeś z siebie widząc podirytowanie na twarzy chłopaka.

Szybko się opanowałeś i powróciłeś do przyglądania się kotu. Zwierzę na początku nie reagowało na twój cichy szept, lecz po chwili grzecznie wskoczyło prosto w ręce właściciela. Przecież żadne zwierze nie oprze się twojej mocy- kontroli nad nimi.

-Nie ma za co. W ogóle to jestem (I/N).- Wyciągnąłeś w jego kierunku rękę nie oczekując na oddanie uścisku, już dobrze wiedziałeś jakim typem człowieka jest twój towarzysz. 

-Katsuki Bakugou.- Odparł wrednie.

-Miło poznać.- Uśmiechnąłeś się jak najszczerzej, a on obrócił się na pięcie i odszedł.- Aha. Nawet nie podziękujesz.- Wymamrotałeś pod nosem, prosząc bogów oto, byś nie musiał go więcej spotykać. Niestety Bogowie cię chyba nie lubią i spotkałeś go już parę dni później na testach w U.A .


Boku no Hero Academia // ScenariuszOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz