-Pomożesz zanieść mi te kartony do piwnicy?Szybko pokiwałeś głową pomagając mężczyźnie z ciężkimi przedmiotami.
-Tak w sumie co tam jest?
Zapytałeś odstawiając wyżej wymienione obiekty zainteresowania.
-Nie interesuj się.
Prychnąłeś i ruszyłeś do góry po kolejny karton, kiedy zatrzymało cię miauczenie. Rozejrzałeś się po korytarzu piwnic zastanawiając się czy to przypadkiem nie Eri znów uciekła, na szczęście to nie twoja mała pociecha ale jakiś kocur. Zwierzak wyglądał na wygłodniałego , miał czarną sierść w dziwne fioletowe łatki i również fioletowe oczy. Schyliłeś się żeby go poklaskać, w twojej głowie pojawiło się pytanie czy cię podrapie, ale kociak usiadł spokojnie czekając na pieszczotę.
-Spójrz jaki kot.Przygarniemy go?
Zawołałeś słysząc kroki dobiegające z ciemnego korytarza.
-Na pewno maleńki.
Ten głos nie należał do żadnej osoby którą znałeś. Obróciłeś się w kierunku nieznajomego, przed tobą stał wysoki mężczyzna o ciemnych oczach i włosach. Podniosłeś się z ziemi przyjmując pozę bojową, mężczyzna ten nie wyglądał na zbyt przyjaznego. Złapał cię za ramie i przygwoździł do ściany, drugą ręką złapał cię za szyje. był od ciebie o wiele silniejszy a sytuacja nie pozwalała ci na użycie swojej mocy.
-Zabawimy się kotku?
Mocniej zacisną rękę na twojej szyi, wbiłeś w nią paznokcie ale ten nie zwracał uwagi na ból. Złapał za skrawek twojej koszulki z zamiarem ściągnięcia jej ale przeszkodził mu wcześniej poznany przez ciebie kot. Wbił pazury w nogę napastnika, ten odskoczył z krzykiem uwalniając cię z uścisku. Korzystając z okazji przeteleportowałeś się nad jego głowę i spadłeś na niego, przy okazji dając mu soczystego kopniaka w twarz. Szybko złapałeś twojego czteronożnego pomocnika i zwałeś do mieszkania.
-Gdzie ty byłeś?
Zapytał Aizawa wchodząc do domu, zdziwiony zaczął przyglądać się raz tobie raz kotu.
-Patrz to jest Shinso, nasz nowy kot.
Pokazałeś mu futrzaka, którego twarz wyrażała znudzenie.
***
Nie wiem czemu ale nie mogę odpisywać na komentarze :((
CZYTASZ
Boku no Hero Academia // Scenariusz
FanfictionKrótkie opowiadania Postać x Reader z Boku no Hero Academi. UWAGA!!! Pisze z perspektywy chłopaka, więc będą to shipy typu boyxboy. Nie lubisz, nie czytaj. (To mój pierwszy scenariusz więc sorry za pomyłki, czy coś).